Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Suelza schreef:runningkawa schreef:En de DA zag met de keuring niet eens de blokkades, nou dan zie ik ze zeker niet.
Een DA bekijkt een paard bij de keuring vrij oppervlakkig. Bovendien kennen ze het paard niet. Alleen duidelijke gebreken komen naar voren bij dergelijke keuringen, of als je een hele goede DA hebt, wellicht minder duidelijke gebreken ook wel.
) Suelza schreef:alleen dat ik het advies kreeg dat het nog niet nodig was.
).
Maar de osteopaat heeft alles weg gehaald en hij loopt nou weer super. maar ze heeft niks gezegt over dat ik er niet meer op mocht rijden. Het waren er wel veel zei ze maar gewoon een week rust(dat moet na de osteopaat) en dan de 2e week rustig beginnen met longeren en dan er weer op. Mijn pony moest natuurlijk wel terug komen na de 1e keer want het kon zijn dat het weer een beetje terug kon komen. Maar ik heb hem nou 2 keer gedaan hij moet binnenkort nog een keer maar hij loopt nou al super(voor mij doen
) Dus als ik jou was zou ik zobiezo eerst osteopaat bij laten komen, je kan beter goed beginnen dan meteen alles verknallen

Zilly schreef:Even het volgende:
Ik heb verschillende Osteopaten gebeld/gemailt over mijn vraag. Uiteraard zeiden ze dat het geen probleem wasEn dat er wel meer mensnen zijn die dat doen
Vandaar ook dit topic