paard zonder staart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rowan17

Re: paard zonder staart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 21:29

Ik heb haar wel eens in de les zien lopen. Een voormalig bijrijdster van mij rijd daar een paar paarden.

Wij hebben op school wel eens leren 'extensions zetten' , wij hadden dan ook gewoon staarten bij het slachthuis vandaan (word de staart nog nuttig gebruikt Knipoog ) is niet eng hoor, als je aan de slager vraagt of hij het netjes 'schoonmaakt' is het helemaal niet vies of eng. (ik zou ze dan alleen wel in de vriezer bewaren, anders kan het wel wat gaan ruiken)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-06 21:31

is ook meer het idee denk ik...ik zal er mijn gedachten eens over laten gaan

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 21:52

Tegen de tijd dat het weer zomer is, is de staart al een heel stuk aangegroeid. Kan best zonder extensions hoor, als je met vliegenspray inspuit kan ze met dat staartje nog aardig uit de voeten.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 21:53

Kim heeft al 4 jaar geleden haar laatste veulen gehad.. Check hoe haar staart er nu uitziet!!
Niet bij ieder paard groeien de staartharen zo snel.
Kim gaat dood als paard zonder staart.. Want al zou ze 25 worden dan heeft ze nog geen volle staart..

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:29

Om een kunststaart te kunnen nemen moeten er volgens mij nog wel haren opzitten om ze aan te kunnen bevestigen dus ik weet niet of dat echt een oplossing is.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 06:57

er zitten nog wel haren aan,alleen echt niet veel.
maar idd het zal wel iets bijgegroeid zijn tegen de zomer,en dan hoop ik idd dat ze met anti vliegenspray vooruit kan.

Fantasii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:01

Ik hoop voor je dat hij aangroeid, en anders, een vliegendeken.
ik zou met de extensions inderdaad nog even wachten totdat je zeker weet dat hij echt niet meer aangroeid...

xxsandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 15:48

ik zou voor een vliegen deken gaan extensions zijn ook wel goed alleen ik zou eerst kijken wat er met de staart gebeurt. en met een vliegendek zullen er zeer weining vliegen op zijn lichaam komen die weg moeten.