Lisa91 schreef:Mijn paard vreet een lik-it (in een houder)in 1 nacht op. Hij likt niet, hij bijt er gewoon stukken vanaf!
dat doet die van mij dus ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lisa91 schreef:Mijn paard vreet een lik-it (in een houder)in 1 nacht op. Hij likt niet, hij bijt er gewoon stukken vanaf!
) en die heeft dat paard in 1 keer opgelikt, en toen die nacht last gehad van koliek en is daaraan doodgegaan.Nicky__ schreef:Met dat dode paard was het geloof ik zo :
Bij hun in de wei hadden ze zoon grote dropliksteen ( gatverdamme, rotspul) en die heeft dat paard in 1 keer opgelikt, en toen die nacht last gehad van koliek en is daaraan doodgegaan.
zoiets meen ik me te herrineren

Hij is er helemaal gek op, het liefst eet hij hem in 1 keer op. Vind ze best duur dus breek hem in stukjes en dan krijgt hij af en toe gewoon een stukje. Anders is dat ding binnen 15 minuten op, en daar vind ik ze echt té duur voor.

Scum schreef:Lick-its zijn erg duur. Persoonlijk hang ik liever een gewone liksteen op. Daar zitten genoeg voedingsstoffen in die ze nodig hebben. Ze eten er dan alleen van als ze het zout nodig hebben.
danielluhhhh schreef:Lisa91 schreef:Mijn paard vreet een lik-it (in een houder)in 1 nacht op. Hij likt niet, hij bijt er gewoon stukken vanaf!