EEN 2de paardje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Re: EEN 2de paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 22:19

Cowgirl schreef:
10 jaar , 2 paarden en geen tijd.

Waar zijn de ouders?

Inderdaad.
Ik begrijp niet dat een kind van 10 en te weinig tijd de verantwoording krijgt over 2 paarden.

Edit: Een kind van 10 met genoeg tijd zou ook de verantwoording niet mogen hebben over 2 paarden.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 22:24

Afwisselen. De ene de ene dag veel aandacht en de andere de andere dag. Er zijn zat dingen die je in 5 of 10 minuten kan doen met een paard ipv rijden.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 11:13

Jolandaa_ schreef:
het is op bokt niet toegestaan om msn taal te typen.'
ze is jong? bedoel je dan kind? of jong volwassen aangezien ze zegt dat ze 2 kinderen heeft.

Dat heb ik haar ook verteld in een eerdere post, die ook in dit topic te vinden is.
Ze is jong, een kind van 10! Dus niet jong volwassen. Met haar kindjuhs, zoals ze dat schrijft bedoelt ze haar paarden.
Het klopt wel dat ze er 2 te verzorgen heeft, tara haar eigen paard samen met haar moeder en nog 1 ik geloof een haflinger. Dit verhaal klopt dus wel

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 11:17

Als je geen tijd heb om ze allebei te verzorgen zou ik of een verzorgster zoeken of er een verkopen hoe moeilijk dat ook klinkt. Het is niet eerlijk tegenover je paarden als ze niet je volle aandacht krijgen, dus zou het verstandiger zijn er eentje te verkopen aan iemand die wel met zijn of haar volle aandacht voor het paard kan zorgen en jij met je volle aandacht voor de ander. Je kan trouwens in 3 uur ook 2 paarden doen, je zou de een kunnen rijden en de ander longeren en dat om de dag doen.

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 11:23

Kan die moeder dan niet die haflinger rijden en zij zelf Tara??
wat doet die moeder anders met die haf??

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 11:25

De haf is van haar, tara van der moeder. Ze zal zelf nog wel antwoord komen geven op jullie vragen hier ben ik niet voor om dat te bepalen natuurlijk hihi

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:57

Waarom bespreekt ze dat op bokt en niet met het ouderlijk gezag?
Technisch gezien heeft zij dus maar 1 paard, de andere is van haar moeder en heeft zij geen verantwoording over. Als je 3 uur de tijd hebt voor 1 paard, hoe kun je dan tijd tekort komen?