Anke_ schreef:Lowara schreef:ehm.. je wilt toch niet serieus glitters op je paard sprayen toch?
Haha, dat was mijn gedacht ook toen ik het las.
toch geweldig!!! ik ga t ook proberen
hou wel van die gekke dingen... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Anke_ schreef:Lowara schreef:ehm.. je wilt toch niet serieus glitters op je paard sprayen toch?
Haha, dat was mijn gedacht ook toen ik het las.
hou wel van die gekke dingen...
. 
Apple schreef:Je kunt voor iets van tweeenhalve euro gewoon een spuitbus glitterspray kopen bij een feestwinkel. Als je die neemt voor in gewoon haar dan kan het ook wel op een paard.

. Dat zou ik dus van zn langzalznleven niet in mn eigen haar sprayen
(en bij het paard misschien 6 keer per jaar
en dan alleen in zn staart).
mistylove schreef:Ik denk iets speciaals voor bij paarden!Mssn dat ze het bij de paardenwinkels bij je in de buurt hebben!

Dat ga ik denk ik ook maar eens proberen

Apple schreef:Neetje, equistar is vergelijkbaar met cockpitspray wat je ook in auto's spuit. Dat zou ik dus van zn langzalznleven niet in mn eigen haar sprayen
(en bij het paard misschien 6 keer per jaar
en dan alleen in zn staart).
Die glitterspray is echt geen enkel punt.
Sterker nog, als je een heel paard ondersprayt is het nog maar de vraag of je er wat van ziet.
echt grappig. Zelf vind ik het wel mooi als het in de manen en staart zit, zodat het net iets meer heeft dan normaal.
Caira schreef:ik gebruik gewoon glitters voor in je eigen haar van de kruidvat!
splash1999 schreef:Ik heb bij de kruidvat een busje gehaald en ja je krijgt het eruit is alleen maar een beetje glitter. Of het lang blijft zitten dat weet ik niet