Er is echt niks te vinden hier ! Alles is gewoon vol. Het eerste de beste wat ik kan vinden is 25 km verder op. En dat is gewoon niet aan te rijden op de fiets en met openbaar vervoer is het niet mogenlijk. Ik heb namenlijk nog geen auto en die van mjin moeder kan ik niet altijd nemen. Ik heb besloten om dit paard niet te kopen. Ik wil hem het beste bieden en als er geen optie is om hem in de buurt te stallen waar hij lekker op een weitje kan staan wil ik het hem niet aan doen om in een stal te zetten. Dit paard is het namenlijk gewend al zijn hele leven om buiten te staan.
Ik heb echt heel erg goed gezocht maar er is echt niets hier in de buurt waar plek is in een wei. Het meeste is al verhuurd of ze willen het gewoon's winters niet!Ik ga gewoon rustig opzoek naar een ander paard wat wel gewoon 's winters op stal kan. Ik heb er geen haast bij om een paard te kopen namenlijk. Pas over anderhalf jaar verhuis ik over naar Arnhem en daar is wel genoeg plaats om een paard te stallen op een leuk weiland met schuilstal! Maarja daar heb ik nu niks aan want daar kom ik alleen nog maar in het weekend!