Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Welshcobfan schreef:Kun jij niet wat schapen bij hem neer zetten?
Bianca22 schreef:Welshcobfan schreef:Kun jij niet wat schapen bij hem neer zetten?
euhhh, zoals je kan lezen STAAN er al schaapjes bij hem !!!!![]()
we zijn inmiddels een week verder en moet zeggen dat ik me erover verbaas, hoe snel mijn kanjer zich aanpast. de eerste dagen was hij wat onrustig , maar sinds woensdag zie ik mijn paard weer terug zoals hij altijd is. we hebben lekker veel gereden , alleen maar ook met lekuri het paard van mijn vriendin.
hij doet het gelukkig erg goed op zijn nieuwe plek. ben toch blij dat ik het heb gedaan....

. Wel heeft ze kippetjes in de wei lopen bij haar, ook weer een beetje gezelschap, want die kippen vind ze helemaal geweldig. Natuurlijk is het even afzien als ze na een tijdje gezelschap van een ande paard heeft gehad en dan weer alleen staat. Wel is het op stal soms een beetje sneu, dus dan gaat gezellig de radio aan, en dan vermaakt ze zich ook wel, ze staat toch alleen snachts binnen..En veeeeel aandacht geven, daar zijn ze dan ook dol op