Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sall schreef:Solarium is aanwezig bij ons op stal, gebruik is vrij.
Geen muntjes en geen stalverhoging.
(stalhoudster had waarsch in de prijsbepaling van het stalgeld al rekening gehouden dat dit soort extra faciliteiten er nog bij zouden komen)
Fabienne_S schreef:Als ik zo voorgaande reacties lees worden wij op stal flink g*naaid![]()
Wij betalen €1,- voor 7 minuten.
!
linky schreef:Mijn man heeft ooit zelf eentje gemaakt, plaat aluminium, gaten boren, fittingen er in, snoeren aansluiten, lampen er in en hangen maar! We hebben geen motortje voor hoog-laag maar doen dat met de hand met een touw ,met op verschillende hoogtes een ring, zodat je voor elke stokmaat een geschikte hoogte hebt.
Kostte weinig, groot plezier!

Aimee schreef:Zazoo schreef:bij ons kost het 50 cent voor 3 minuten. hij staat er nog maar net en heb hem nog niet geprobeerd. ik denk ook dat die angsthaas van mij het eng gaat vinden...
Voor 3 minuten?!Echt belachelijk! Wie maakt er dan ooit gebruik van? Dan zit je op 5 euro voor een half uur, stel je rijdt 5 keer per week.... 25 euro per week, dat is 100 euro per maand!!!
. en zal hem niet zo vaak gebruiken, oa door de prijs maar sowieso vind ik het niet hard nodig.