Eerste stal, weggegaan ivm afstand, baktijden en teveel zelfbediening. (na 4 maanden, had hier mijn paard gekocht)
Tweede stal, super plekje maar ivm stalgenoot en reactie van pensionhoudster vertrokken. (1,5 jaar)
Terug naar eerste stal. Daar tot de zomer prima gestaan, maar toch brak afstand baktijden en zelfbediening me weer op. (helaas)
Naar stal 3. Dicht bij huis (2 km), ruim weidegang, goede sfeer etc. Maar werd beknibbeld op, in mijn ogen, verkeerde dingen, dus irritatie.
Terug naar stal 2. Bewuste stalgenoot was vertrokken, met pensionhoudster eea uitgesproken. Dus terug naar super plekje. (Alle luxe etc) Helaas is pensionhoudster nog jong en wilde toch haar vleugels uitslaan buiten de paarden en wilde er niet meer in investeren. (tijd).
Dus inmiddels naar stal 4 in 4 jaar tijd en 5 verhuizingen verder..
Daar bevalt het tot nu toe nog prima ! Sta hier nu 3/4 jaar.
Ik vond de verhuizingen ook echt niet grappig. Maar ik ga geen honderden euro's neerleggen om op een plek te staan waar ik me niet lekker voel. Het is hobby en dat moet wel zo blijven

En inderdaad wanneer een stalgenoot bij mij uit ontevredenheid over het stalbeleid of iets dergelijks gaat beginnen verwijs ik die persoon direkt naar de desbetreffende persoon dat ze daar moeten zijn en niet bij mij lopen mekkeren in de hoop dat ze je voor hun karretje kunnen spannen