Ik zou graag jullie mening willen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke_K

Re: Ik zou graag jullie mening willen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:33

Voel je absoluut niet schuldig, je verzorgt m toch goed? En Longeren is ook bewegen! Ik werk ook 40 uur per week, en ja, in de zomer rijd je makkelijker doordeweeks dan als het donker is. Maar zo lang ie beweging krijgt en aandacht is het toch goed?

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 23:28

ik ken bij mij op stal ken ik mensen die hun paardje echt voor de heb hebben, en er werkelijk echt niks mee doen
dat vind ik pas zielig
zoals al eerder is gezegd, je doet het prima hoor
die mensen die dat tegen jou zeggen, die dus de hele dag op stal zijn, hebben waarschijnlijk niks beters te doen dan op anderen te letten Tong uitsteken
kwestie van teveel vrije tijd denk ik, ze zouden ook een baan moeten zoeken Haha!

nou ik hoop voor je dat je snel je rijbewijs haalt, kan je lekker nog langer bij je paardje blijven Knipoog

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 23:37

Laat je niet gek maken hoor!
Ik wil nu mijn halve stal paardje kopen en krijg nu al te horen dat ik eigenlijk gek ben dat ik dat wil doen want ik ga er toch niet voldoende tijd voor hebben (lees: ik wil een hulp voor twee keer rijden in de week, de andere 4 doe ik zelf + rustdagje, ze staat op een all in pension stal waar ze voeren en uitmesten)
Heus, mensen vinden altijd wel wat om op te klagen en te emmeren...

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 23:59

foxy80 schreef:
Laat je niet gek maken hoor!
Ik wil nu mijn halve stal paardje kopen en krijg nu al te horen dat ik eigenlijk gek ben dat ik dat wil doen want ik ga er toch niet voldoende tijd voor hebben (lees: ik wil een hulp voor twee keer rijden in de week, de andere 4 doe ik zelf + rustdagje, ze staat op een all in pension stal waar ze voeren en uitmesten)
Heus, mensen vinden altijd wel wat om op te klagen en te emmeren...

helemaal mee eens

Gillian1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 17:09

thnx! als ik dit nu allemaal lees denk ik van waarom luister ik nou naar hun...
maar als iemand me zoiets zegt dan voel ik me een beetje onzeker, -doe ik dit wel goed? -zou die t ergens anders beter hebben?
Maar m'n beste vriend verkopen... dat doe ik echt niet zomaar omdat iemand anders vindt dat t moet Knipoog en nu helemaal niet na het lezen van jullie reacties Lachen