Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:
Hmm, even een vraagje over dit onderwerp dan.. Wat te doen als je paard 'em gewoon nooit eens effe laat hangen?
Il0na schreef:Ik heb water en babyolie heel dun vermengd in een
plantenspuit..
Als hij dan zijn flip eruit heeft hangen kan ik hem insprayen
ermee en dan de volgende dag is het helemaal schoon..
Nouks schreef:Nouks schreef:
Hmm, even een vraagje over dit onderwerp dan.. Wat te doen als je paard 'em gewoon nooit eens effe laat hangen?
Iemand?
Maartje1990 schreef:hij hóeft er niet uit te hangen dan moet je hem juist níet schoonmaken! hebben jullie mijn vorige post gelezen? of is die jullie te lang?
traan_beauty schreef:Maar 1 vraag.. hoe zit het dan in het wild? Dan ben je er ook niet met een doekje en een spons?
nikkiej_86 schreef:Ik ben er een (verzorg)paard aan verloren
Dus schoonmaken doe ik zeker als ik de kasn krijg bij mijn ruintjes
de billen maak ik altijd schoon als ik ze poets( vaak dus)
De rest wat eronder hangt ook gewoon met een zachte spons en lauw water en hun piemels:P als ze ze laten hangen want anders kan ik er niet bij
Nou heb ik met 1 van de 2 de mazzel dat hij kan liggen op commando dus kan ik het mooi schoonmaken en zo:D
loveseben schreef:nikkiej_86 schreef:Ik ben er een (verzorg)paard aan verloren
Dus schoonmaken doe ik zeker als ik de kasn krijg bij mijn ruintjes
de billen maak ik altijd schoon als ik ze poets( vaak dus)
De rest wat eronder hangt ook gewoon met een zachte spons en lauw water en hun piemels:P als ze ze laten hangen want anders kan ik er niet bij
Nou heb ik met 1 van de 2 de mazzel dat hij kan liggen op commando dus kan ik het mooi schoonmaken en zo:D
ow dat klinkt naar (paard verloren)
dat laatste klinkt wel handig, ik denk dat ik mijn paard ook maar ga leren liggen