Kunststof stallen... ervaringen graag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jord

Re: Kunststof stallen... ervaringen graag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:45

Ik heb ook kunststof binnenstallen en bevalt goed, geen kieren en blijven mooi. Heb ze ook bij Bedaf vandaan die was qua prijs/kwaliteit het goedkoopst. Er zijn wel goedkopere maar dan is of het kunstofdunner of de tralies zijn dunner en ik vind het wel belangrijk dat het stevig en veilig is dus daar moet je ook naar kijken. En het oog wil ook wat...

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:14

Ik heb ze ook bij bedaf vandaan. Prima daar. Goeie jongens hebben ze neergezet. Ben erg tevreden.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 12:34

Kijk dat geeft de burger weer moed Lachen
Bedankt voor jullie input.

ozzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:32

Hoi,

ik heb de binnenboxen van Henk Bedaf en ik vind ze mooi en ze zijn goed.Zou geen hout meer willen.
Ik heb ook 2 ruziezoekers staan, kan nog geen schade eraan ontdekken.Ik denk dat je een goede keuze maakt.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 14:51

Ik heb stagegelopen bij Bedaf en je kunt inderdaad beter bellen dan mailen. Krijg je veel sneller reactie. Vooral in deze periode is het stervensdruk bij Bedaf, maar ook bij andere stallenbouwbedrijven.

Maar even over het kunststof. Dit is veel duurzamer dan hout en bovendien onderhoudsvrij. Ook maakt het minder herrie als een paard er tegen aan trapt.
Verder is de krimpwerking bij kunststof veel minder dan bij hout, dus je zult niet snel last krijgen van kieren. Je kunt deze planken dan ook het best horizontaal laten plaatsen (ik weet niet of Bedaf dit al doorgevoerd heeft). Als je de planken horizontaal plaatst, kun je de planken zo bewerken dat er geen kieren in zitten, zodat de open ruimte aan de bovenkant zit.
Verder heb je wel kans, dat als je hem voor een buitenstal gebruikt, dat als de zon er opstaat er bollingen ontstaan. De boel wordt dan 'zacht' zeg maar.

Veel succes!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 16:22

@Stacey: dat klinkt positief. Bedankt voor je reactie.