Rontgen foto's maken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rontgen foto's maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 21:04

Ik liet de Keuringsarts naar de stal van de verkoper komen. Was ook wel zo ontspannen voor het paard. Kon ze nog even bijkomen van de tranquilizer voor ze werd vervoert ( maar we moesten dan ook 3 uur rijden en ze was nog nooit op een trailer geweest)

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 01:10

Het is maar goed dat de foto's zijn gemaakt. Het paard, 4 jaar, had hele lichte atrose achter, dus de koop gaat niet door. Bedankt voor alle tips.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 12:28

Zo, idd maar goed dat je haar hebt laten keuren! Vooral voor het bedrag waar ze te koop voor stond, dat had echt zonde van je geld geweest!

GIBRALDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 12:42

ja , goed dat je het paard hebt laten keuren want als je het zonder die foto's had gekocht had je zeker hoge DA kosten gekregen
dat heb je je nu weer bespaard!!!!!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 13:13

Ik heb het topic niet doorgelezen maar deze tip:

ALTIJD je paard op de foto laten zetten..IK heb de fout gemaakt het bij mijn vorige paard niet te doen en deze bleek dus ocd te hebben...Eeuwig spijt van gehad...Bespaar niet op zulke dingen. geef liever 6500 euro + iets meer kosten aan fotos uit, dan dat je strax met een NIET goed paard zit. Dan gaat het je namelijk véééél meer kosten..