Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tones schreef:De heel kapot getrapte plekken gooi ik in het voorjaar wat graszaad op.
Ik ga ze er niet om binnen houden, ik vind het belangrijker dat ze naar buiten kunnen.
met een schuilstal... 
maar komt ieder jaar in de lente wel weer goed... 

Dan vertrappen ze veel minder in 1 keer.
) En snap vaak niet waar mensen zo moeilijk om doen, als het droog wordt en het zonnetje gaat weer lekker schijnen groeit het gras zo weer aan..

Yvonnelind schreef:Onbegrijpelijk dat sommige mensen de grassprietjes belangrijker vinden dan de innerlijke toestand van de paarden...
Paarden die niet loskomen en alleen gereden worden vind ik niet te benijden.
Bij mij mogen ze alleen naar buiten als ik zeker weet als het niet te nat is in het weiland. Want ik wil liever niet dat ze uitgelijden ik ga altijd zelf eerst ff het weiland door. en kijk hoeveel het geregent heeft en anders blijven ze maar even een dagje binnen. Ik weet het ze zijn dan druk. Maar dat moet dan maar even..Bij mij mogen ze alleen naar buiten als ik zeker weet als het niet te nat is in het weiland. Want ik wil liever niet dat ze uitgelijden ik ga altijd zelf eerst ff het weiland door. en kijk hoeveel het geregent heeft en anders blijven ze maar even een dagje binnen. Ik weet het ze zijn dan druk. Maar dat moet dan maar even.. 
romatjuh schreef:Bij ons komen ze ook elke dag op de wei.. Bij de ingang hebben we wit zand gegooid.. (Kunnen ze ook lekker in rollen,scheelt weer een vieze deken) En snap vaak niet waar mensen zo moeilijk om doen, als het droog wordt en het zonnetje gaat weer lekker schijnen groeit het gras zo weer aan..