De stal dat ik op ht oog heb is geen manege, maar privéstal waar het in de winter wat drukker is maar in de zomer kalm. MIjn beste vriendin staat er en is alleen maar positief.
Er zijn ongeveer 6 klanten denk ik en dan heb je nog hun eigen paarden en paarden die op training staan.Sfeer is er ook goed, is wel iets groter dan waar ik nu sta. Je kan er goed gaan buitenrijden (beter dan waar ik nu sta), binnenpiste,buitenpiste,je mag er springen (mag nu ook niet), paardeen worden zo vaak mogelijk buiten gestoken of in de wei gelaten ( nu in de zomer dag en nacht weidegang wat wel super is).
Nadeel: is springstal en hindernissen blijven in de buitenpiste staan.
Manege krijg je mji ook niet meer binnen, heb het er maar 2 maand volgehouden en was al weg.
Ik kan mijn plezier niet halen uit vaak buitenrijden, 2x in de maand ofzo is genoeg. Vooral omdat ik nu alleen moet en altijd hetzelfde toertje moet doen.
Voor mij is een piste dus wel belangrijk, vooral omdat ze in de winter neit buiten mogen (tenzij je ze zelf op de paddock zet) en ze dus doordat ik niet kan rijden, genoodzaakt op stal staat.
Ga nu wel aan de hand gaan wandelen enzo maar toch, is niet leuki omdat 2 weken aan een stuk t moeten doen.