Vandaag was het nog erger dan gisteren, heb er nu al een week niet meer opgezeten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Suzy schreef:Wat een geluksvogels. met zo'n fijne buitenbakken
Onze bak kunnen we ook na een flinke bui (of lange regen) 2 a 3 dagen niet meer rijden, dus tel maar uit, in de winter zeer weinig.
Maar de bak is hier wel enkel wat omgefreest land (geen speciaal zand ofzo, dus wordt ook direct glibberig).
Gelukkig hebben we nog een grote wei die redelijk droog blijft..
en ales is natuurlijk verlicht.

Verder issie heel het jaar door begaanbaar. Soms zit er 's morgens een vorstlaagje op maar dat is in de loopt van de ochtend meestal verdwenen.
Behalve met sneeuw enzo, maar als het geregend heeft geen probleem, alleen rechts achter een plasje altijd
daarvoor had ik een bak die bijna altijd overstroomd was

bonitobol schreef:@missblue: dat verbaasd me inderdaad niet, die buitenbakken zijn trouwens een soort aarde, echt slechte bodem! Ben blij dat ik er weg ben
Bij ons valt het eigenlijk goed mee, vroeger lagen er buizen onder zodat de buitenpistes altijd droog waren, maar de buizen zijn na X aantal jaar kapotgestampt door de paarden. Dan hebben ze de piste een heel stuk opgehoopt. En nu , als het geregend heeft worden ze getrokken en dan ligt het over het algemeen berijdbaar. Natuurlijk heb je her en der plassen maar de hoefslag is meestal goed. Nee, tot nu toe heb ik geen reden tot klagen.