Spiegel in de stal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BianCatjee

Re: Spiegel in de stal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 23:29

bij mij op de manege hebben ze ook 3 spiegels hangen bij de binnenbak. 1 hele grote (brede) en 2 kleinere.. die kleinere hangen hoog en kunnen ze niet bij.. maar je kan er wel goed in kijken, de hele brede zit aan een lange zijde en is erg handig om te kijken of je stijgbeugels gelijk zitten (mijne zitten meestal ongelijk Clown) verder zijn die bij de manege echt onbreekbaar, bij die brede heeft al een keer een paard tegenaan geslagen (paard doet zowiezo altijd gek en lomp in de bak!) en het paard had niks, en de spiegel had niks! het is geen glas Knipoog ik weet zelf niet echt wat voor spiegels het zijn maar ze zijn heel handig Knipoog

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 23:42

Ik kan me wel voorstellen dat je een spiegel tegenover de box zet, als je daar bijvoorbeeld een blinde muur hebt. De kans dat er dan een ongeluk mee gebeurd is erg klein.
Sommige paarden vinden spiegels echt leuk. Het pony'tje van een vriendin ging altijd naar zichzelf hinniken en echt uitsloven, in alles wat spiegelde... Clown

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 09:26

Het zou voor mijn pony een uitkomst zijn, ze is helemaal weg van de spiegel!

Als we wedstrijd hadden moest ze altijd (als er een spiegel was) er als eerste naar toe op ff te kijken in de spiegel. Ook als de zon op onze bus staan en ze ziet zich er zelf in gaat ze helemaal knuffelen met haar spiegelbeeld! Clown

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:49

Ik heb wel gehoord van spiegels in de bak, maar waarvoor die er zijn weet ik niet?
Het kan wel onbreekbaar zijn, maar het kan wel scheuren/brokkelen enzo.

Tis misschien wel een uitkomst, maar mijn paard stinkt denk ik niet in die spiegel.
Die wil altijd aanraken enzo. Haha!