Ze heeft een periode gehad dat ze terug ging slaan naar de zweep. Heel irritant, dan kan je geen gekriebel gebruiken
Dat is gelukkig voorbij, maar dat gekriebel lijkt me niet echt fijn, net een vlieg die maar niet weg gaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat is gelukkig voorbij, maar dat gekriebel lijkt me niet echt fijn, net een vlieg die maar niet weg gaat
Citaat:Hoe krijg je dat trouwens voor elkaar dat een andere ruiter jouw paard aantikt met z'n zweep? Passeer je elkaar dan niet op een wel hele korte afstand?
Of het moet natuurlijk een achterlijke lange zweep zijn en een ruiter die 'm niet netjes naar achter laat wijzen maar er een beetje mee in de rondte zwaait
Een zweep heeft bij hem dus alleen succes als hij heel duf en sloom is maar dat is hij bijna nooit.
achter de deur te laten werken...
Ik gebruikte alleen mijn zweep om bijvoorbeeld een bok of iets in die strekking te straffen. Vandaar dat ik er een had waarbij ik niet helemaal achterover moest gaan hangen en op zijn reet moest richten. Ik heb nagenoeg alleen moeilijkere pony's gereden, dus was alleen daarvoor nodig
Pava schreef:Ik rijd ook altijd met zweep, eentje met de maximaal toegestane lengte.
Margreet, kijk je wel uit dat ie niet gejat wordt op wedstrijden of dat je 'm op de wielkast van de trailer laat liggen ofzo.... Daar hebben Fitzroy en ik namelijk ervaring mee
Pava schreef:Margreet, kijk je wel uit dat ie niet gejat wordt op wedstrijden of dat je 'm op de wielkast van de trailer laat liggen ofzo.... Daar hebben Fitzroy en ik namelijk ervaring mee
- altijd even een rondje rondom de trailer voor het wegrijden, dus dat zal me niet overkomen