Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Charos schreef:Ik snap niet dat je er nog over denkt om je paarden bij die man te stallen hoor, lees je eigen verhaal nou eens na.

Daar heeft t wel gewerkt, hij heeft nog een paar x iets raars gezegd, gewoon zuchten, niet op ingaan en weglopen. En verder zou je kunnen kijken dat er altijd iemand met je meegaat, bijv een vriendin ofzo?
van werd. Nou nee, niet echt dus alleen pissig over dat soort gesprekken. Jaren later nog weer eens gebeld door een andere man met hetzelfde soort verhaal. Deze mensen hebben dus helemaal geen paarden (gok ik) en als ze ze al hadden dan zou ik ze voor geen goud willen rijden, want ik zou me niet veilig op zo'n stal voelen. Met jouw verhaal krijg ik hetzelfde soort gevoel als wat ik toendertijd bij die telefoontjes had; ze beloven je dingen die jij heel graag wil en als ze denken dat ze je in hun "macht" hebben dan komt de ware reden van hun "vriendelijke aanbod" naar boven. Ik kan je dan ook maar 1 ding aanraden; GA HIER NIET OP IN!!!! Dan maar wat langer zoeken naar een andere plek want dit soort mannen is een soort vrouwelokkers en daar wil je niet afhankelijk van zijn (in dit geval doordat hij ZEGT dat jij daar voor een klein bedragje je paarden mag stallen). Waarom zou hij anders zo onder de prijs van de andere stallen daar in de buurt gaan zitten? Om jou te helpen? Denk het niet, om zichzelf te helpen gok ik. Pas heel goed op!
??