Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sansje schreef:Langer doorleren 's avonds.. een nieuws slaappatroon aanmeten en gewoon gaan... dat is de enige manier die er bij mij voor zorgt dat ik alles op een dag in kan passen. Mijn paard zal er iig nooit bij in schieten..
)
. Ik heb het er met hem over gehad dat ik een keer in de 2 weken naar hem toega op de zondag en op de feestdagen. Hij komt dan ook af en toe naar mij toe in het weekend. Aangezien de stalling waar ik mijn paard ga zetten bij mijn moeder ligt zal ook voor het meeste bij haar moeten blijven.
). Op de dagen dat ik niet kom zet hij haar 's avonds binnen en geeft haar weer eten. Ik ga door de week 3x naar haar toe en 2x in het weekend. Dus ze heeft 2 dagen in de week vrij, die besteed ik dan aan mijn huiswerk en dan weet ik dat ze goed wordt verzorgd door de boer.
Huiswerk doe ik niet. Ik ga naar school daarna naar mijn paard en 's avonds tv kijken en achter de computer. Gevolg is wel dat ik in de proefwerkweek bijna alleen maar bezig ben met leren, dus dan ben ik ook niet zo lang bij mijn paard te vinden.
Felisie schreef:Wel makkelijk ja, zonder huiswerk. Helaas is dat voor mij (ik denk wel veel meer mensen) geen optie!
dus als ik nu mijn school zou verwaarlozen is het afgelopen..
En huiswerk? Doe ik in de les wel. Of niet.
yunis schreef:ik weet niet hoe oud je bent maar moest jeje ouders nu eens overtuigen een brommer te kopen voor je?

Tenzij ik een uurtje vrij heb. Dan gaat het gemakkelijk!!
erleyne schreef:Sansje schreef:Langer doorleren 's avonds.. een nieuws slaappatroon aanmeten en gewoon gaan... dat is de enige manier die er bij mij voor zorgt dat ik alles op een dag in kan passen. Mijn paard zal er iig nooit bij in schieten..
Hier hetzelfde. Ik zit wel in een wat andere situatie (werk fulltime, daarnaast doe ik de universiteit ). Ik ben minder gaan slapen, sta tegenwoordig om zes uur op, dan ben ik om zeven uur op mijn werk en mag ik om half vier weg. Paardrijkleren achter in de auto, en ik kleed me op stal om. Dan ben ik bezig tot een uur of half acht ( minimaal ) en dan naar huis om te koken en te eten en als laatste komt mijn huiswerk. En dan rond half elf naar bed, maar als er iets af moet wordt dat natuurlijk later. Als ik 's avonds moet werken eet ik gewoon niet warm en slaap ik minder, mijn paarden zijn nooit de dupe. Niet echt gezond, maar je moet wat.....
!