Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
greetje"]
[quote="ducotjuh schreef:3500 euro, zeg het nou maar want het bedrag presies zal wel niet geraden worden...

Dat was gisteren Greetje
Nee, vanavond moest ik naar een verjaardag en aangezien ik me aan iedereen liep te ergeren was ik zo weer thuis...
5000 euro las ik een keer...pfff, dat geld heb ik niet eens!

Sundancer"]
echt mooi paardje!
[/quote]
Ja he![]()
[quote="Merel Blom schreef:het valt me op dat iedereen hier in het begin reageerde dat het paard vet weinig waard was... Haha, als ik vaak een paard kon kopen voor een prijs van 2000 euro zoals hier wordt geroepen, zou ik wel blij zijn... Daar koop ik echt geen paard meer van hoor, nog niet eens een pony! ben benieuwd waar jullie je paarden kopen..
Ik had een mailtje van haar gehad en tja... de rest van het verhaal is bekend 
komt nog wel, wordt aan gewerkt
). Voor mij was het ook gewoon geluk dat ze "maar" 1500 euro kostte...
D2002"]
Paard heeft totaal geen spieren meer dus een Z proef lopen, forget it!
[/quote]
Daar ben ik al mee bezig hoor, ze heeft nu misschien geen spieren nee... Maar betekent dat een paard dat even geen spieren heeft, nooit meer een Z proef kan lopen. We zijn nu druk bezig met spieren kweken, maar zoals je weet, heeft zoiets tijd en geduld nodig...
[quote="D2002"]
Qua uiterlijk....sorry![]()
[/quote]
Ivanka geen mooi paard?Puh, dat vind ik lekker WEL
Uiterlijk maakt trouwens geen snars uit, het gaat om het innerlijk...
[quote="D2002 schreef:Ik denk dat je blij met d'r bent en dan is ze GOUD waard, maar persoonlijk zou ik d'r niet voor 1 euro willen.

D2002 schreef:Ik denk 2.000 euro.
Ik denk dat ze is verkocht als recreatie paard.
Fokken heeft geen zin omdat er geen papier bij zit.
Qua uiterlijk....sorry ;-(
Ik denk dat je blij met d'r bent en dan is ze GOUD waard, maar persoonlijk zou ik d'r niet voor 1 euro willen.
greetje"]
[quote="D2002 schreef:Ik denk 2.000 euro.
Ik denk dat ze is verkocht als recreatie paard.
Fokken heeft geen zin omdat er geen papier bij zit.
Qua uiterlijk....sorry ;-(
Ik denk dat je blij met d'r bent en dan is ze GOUD waard, maar persoonlijk zou ik d'r niet voor 1 euro willen.

Ik vind het ook helemaal nergens op slaan...
Maar ach, je hebt van die mensen he!
That's all I need