Hoe duur schatten jullie mijn paard+HET BEDRAG!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 19:53

E3.200,- misschien?

horsielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 19:53

Eej!
Zo'n 4100 dan??
Ik zou het echt niet weten...heeft imand het al goed??

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 20:09

3500 euro, zeg het nou maar want het bedrag presies zal wel niet geraden worden...

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 20:12

Tis maar net wat de gek ervoor geeft...
rond de E3000,- zijn denk ik...

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 20:15

ducotjuh schreef:
3500 euro, zeg het nou maar want het bedrag presies zal wel niet geraden worden...

We zullen nog wel een poosje op het antwoord wachten moeten want ze werkt vanavond. Ach ja op het DVT blijf je van alles op de hoogte Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 21:16

greetje"]
[quote="ducotjuh schreef:

We zullen nog wel een poosje op het antwoord wachten moeten want ze werkt vanavond. Ach ja op het DVT blijf je van alles op de hoogte Haha!
[/quote]

Haha Knipoog Dat was gisteren Greetje Lachen Nee, vanavond moest ik naar een verjaardag en aangezien ik me aan iedereen liep te ergeren was ik zo weer thuis...

Maar sommige van jullie schatten Ivanka wel hoog zeg! *LOL* 5000 euro las ik een keer...pfff, dat geld heb ik niet eens! Knipoog

Zal ik zeggen hoeveel ze me heeft gekost?

1500 euro Knipoog

horsielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 21:22

Das niet erg veel! Het is dan wel geen echt raspaard maar ze heeft wel hoog in de dressuur gelopen! Ik zou er maar trots op zijn Knipoog

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 21:22

Nou dan zat ik er ook niet ver van af. Haha! Ik hoop dat je er een heel fijn paard aan krijgt. Lovers

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 21:25

€3500,- een gokje

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 21:25

horsielover"]
Ik zou er maar trots op zijn Knipoog
[/quote]

Ben ik ook Lovers Schijnheilig

[quote="greetje schreef:
Ik hoop dat je er een heel fijn paard aan krijgt.

Ik hoop het ook, maar ik weet het wel bijna zeker Lovers

replika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 21:43

kun je het ons nie gewoon vertellen Haha! ?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 21:45

replika schreef:
kun je het ons nie gewoon vertellen Haha! ?

Heb ik al gedaan Knipoog

replika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 21:48

tsja ben nie zo sneuger,was vergete naar de 2e pagina te kijke ;D

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 01:28

ik had het goed Haha!
ik vind dat spotgoedkoop voor dat paard !

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 13:16

het valt me op dat iedereen hier in het begin reageerde dat het paard vet weinig waard was... Haha, als ik vaak een paard kon kopen voor een prijs van 2000 euro zoals hier wordt geroepen, zou ik wel blij zijn... Daar koop ik echt geen paard meer van hoor, nog niet eens een pony! ben benieuwd waar jullie je paarden kopen..

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 14:44

Hehe, ik had hem dus 2000 euro geschat, echt mooi paardje! Lovers

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 17:52

Sundancer"]
echt mooi paardje! Lovers
[/quote]

Ja he Lovers

[quote="Merel Blom schreef:
het valt me op dat iedereen hier in het begin reageerde dat het paard vet weinig waard was... Haha, als ik vaak een paard kon kopen voor een prijs van 2000 euro zoals hier wordt geroepen, zou ik wel blij zijn... Daar koop ik echt geen paard meer van hoor, nog niet eens een pony! ben benieuwd waar jullie je paarden kopen..

Het was echt puur geluk dat ik bij haar ben uitgekomen! Nou ja, eigenlijk is Brenda (de vorige eigenaresse) bij mij uitgekomen Lachen Ik had een mailtje van haar gehad en tja... de rest van het verhaal is bekend Knipoog

Ik vond eigenlijk dat sommigen haar ook wel te hoog schatte, 5000 euro voor een paard zonder papieren (dat willen veel mensen er vaak toch bij hebben) dat is gewoon te duur, ook al heeft ze Z-gelopen (waar ik overigens niet veel aan heb, ik ken zelf de Z-oefeningen niet eens Knipoog komt nog wel, wordt aan gewerkt *LOL* ). Voor mij was het ook gewoon geluk dat ze "maar" 1500 euro kostte... Lachen

D2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 18:49

Ik denk 2.000 euro.
Paard heeft totaal geen spieren meer dus een Z proef lopen, forget it!
Ik denk dat ze is verkocht als recreatie paard.
Fokken heeft geen zin omdat er geen papier bij zit.
Qua uiterlijk....sorry ;-(

Ik denk dat je blij met d'r bent en dan is ze GOUD waard, maar persoonlijk zou ik d'r niet voor 1 euro willen.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 19:04

D2002"]
[/quote]

Daar ben ik al mee bezig hoor, ze heeft nu misschien geen spieren nee... Maar betekent dat een paard dat even geen spieren heeft, nooit meer een Z proef kan lopen. We zijn nu druk bezig met spieren kweken, maar zoals je weet, heeft zoiets tijd en geduld nodig...

[quote="D2002"]
Qua uiterlijk....sorry Verdrietig
[/quote]

Ivanka geen mooi paard? Lips are sealed Puh, dat vind ik lekker WEL Tong uitsteken Uiterlijk maakt trouwens geen snars uit, het gaat om het innerlijk...

[quote="D2002 schreef:
Ik denk dat je blij met d'r bent en dan is ze GOUD waard, maar persoonlijk zou ik d'r niet voor 1 euro willen.

Voor mij is ze idd GOUD waard, ik zou haar nooit meer kwijt willen. Sorry hoor, maar ik vind het nogal een stomme opmerking dat je haar niet voor 1 euro zou willen. Als je haar al een keer in het echt had gezien, nou oké dan... dan had je dr gangen enzo gezien. Maar nu, je weet een paar gegevens, ziet 1 foto en daar maak je al uit op dat ze niet mooi is (wat ze in het echt dus WEL is, echt waar!) EN dat jij haar niet voor 1 euro zou willen... Lips are sealed

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 19:14

D2002 schreef:
Ik denk 2.000 euro.

Even gas terugnemen D2002. Op zo'n manier gaan wij als Bokkers niet met elkaar om. Tinne heeft een zeer betrouwbaar, lief en verkeersmak paard in handen gekregen en is er heel blij mee. Ik als ouder zijnde zou er een dikke prijs voor over hebben als een van mijn kinderen zo'n paard in handen kreeg. Dus effe dimmen a.u.b. Schijnheilig

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 19:19

greetje"]
[quote="D2002 schreef:
Ik denk 2.000 euro.

Even gas terugnemen D2002. Op zo'n manier gaan wij als Bokkers niet met elkaar om. Tinne heeft een zeer betrouwbaar, lief en verkeersmak paard in handen gekregen en is er heel blij mee. Ik als ouder zijnde zou er een dikke prijs voor over hebben als een van mijn kinderen zo'n paard in handen kreeg. Dus effe dimmen a.u.b. Schijnheilig
[/quote]

Dank je Lachen Ik vind het ook helemaal nergens op slaan... Boos! Maar ach, je hebt van die mensen he!

En idd, ze is betrouwbaar, verkeersmak en superlief, meer hoef ik niet hoor! Lovers That's all I need Lovers

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 19:32

Niets van aantrekkken hoor! Lachen
Je hebt een mooi, mak, lief en goed paard in handen! Knipoog
Ik denk dat het een beetje jaloezie is van D2002! Boos!

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 20:53

Voor dat bedrag heb je een koopje aan dat paard. Ik wens je veel plezier met Ivanka.

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 21:05

JEZUS,D2002!doe ff normaal zeg,anders ga je ff lekker je eigen paard(of pony)afkraken,als je die uberhaupt al hebt?
enne,spieren hoef je niet altijd te ZIEN hoor!waarom moeten een paard een spierbundel zijn,om een z proef te kunnen lopen?oliebol zeg,echt dom!
enne,over het uiterlijk:de foto is schuin van voor genomen,dus kun je daar moeilijk wat van zeggen...

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 21:11

Inderdaad een koopje hoor, leuk paardje, daar kun je vast nog veel van leren met de goeie begeleiding. En wat die bespiering enzo betreft, dat komt wel goed. Saphy wordt momenteel ook eerst door mijn instructrice weer helemaal opgefrist, want ze is een jaar lang helemaal verkeerd om gereden en haar rugspieren en schouder zitten vast en ze had haast geen bespiering meer in de achterhand. Echter volgens mijn instructrice is het een goed paard waar alle knoppen nog op zitten en als ze straks weer soepel door het lijf loopt kan ze me nog heel veel leren. En tot die tijd kan ik er lekker vertrouwd mee naar buiten, want voor recreatie is ze ook zeer geschikt.