Goed hier ff mijn verhaal ....Ik heb een welsh-pony met papier en een verleden.
Mijn pony geboren in 1983 is 2 keer voor (toen) hoog bedrag verkocht 16.000 gulden is het hoogste bod....hij had een carriere als dekhengst maar werd afgekeurd oa een 3 voor KARAKTER.
Toen werd het een sportpony meisje werd 18 en verkocht hem.....maar veel mensen denken ik betaal veel voor die pony en dan komt het helemaal goed........helaas voor deze pony (bij zijn papier zat een brief met informatie over zijn karkter
dus de meeste mensen wisten het wel.Hij is een vervelende pony niet geschikt voor kinderen maar toch werd hij verkocht aan een meisje van 10 (16.000 gulden) dit ging fout en fout en fout
11 eigenaren later kwam hij bij mij.....ik heb hem eerst 5 jaar geleased.....de staleingenaar had de pony voor zijn dochter gekocht inmiddels voor 8.000 gulden en dit ging ook niet. En omdat de pony niks meer waard werd en hij verlies ging leiden als ie hem ging verkopen ging de pony de lease in ......
Ik las een advertentie en was paardloos......zo kwam Prince in mijn leven.
Ik heb hem gekocht voor een symbolisch bedrag van 1500 gulden hij was toen 15 jaar en luchtzuiger.
en in 2001 heb ik op de NK (startte toen M2-paarden en werden 3e ) het hoogst bod gehad van 11000 euro............want mijn pony is een plaatje om te zien en als hij wilt kan ie lopen als een gek
Maar helaas is hij niet werkwillig en heeft een karkter......heeft veel zweet en tranen gekost maar nu kan ik zeggen hij blijft bij mij en is nooit meer te koop.