Wat zouden jullie doen in mijn geval? ( Stalling bij huis? )

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lieniminnie

Re: Wat zouden jullie doen in mijn geval? ( Stalling bij hui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 22:02

Het is inderdaad een hele keuze,
maar bedenk, dat je los va de stallings kosten ook nog rijkosten hebt, als je verzorger het geen probleem vind om verder te rijden zou ik ze wel thuis zetten.
Het is ook leuker voor je hond, die overdag lekker kan rennen tussen de paarden en dan 's avonds mee.
Je kunt aan je zus en schoonbroer vragen of zij wegen naar het bos weten? Wel jammer dat je niet naar buitenkan en geen licht hebt, vooral in de winter maar mijn voorkeur zou gaan naar thuis. Door de hond, de kosten en het lijkt meheerlijk om ze naast mijn huis te hebben!!
Over dat je nauwelijks kontact hebt met anderen, je kunt bij je zus rijden en hebt een bijrijder. Misschien weet iemand in de buurt met een paard leuke buitenritten dus kun je die samen maken....
Ik hoop dat ik je kon helpen!

Groetjes Lachen

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 09:57

Ik zou ze thuis zetten.
Er zitten zoveel voordelen aan, net als je zelf al zei, en hier verder gezegd is.
Ik heb die van mijn ook thuis staan. Heb ook een buitenbak, alleen helaas geen verlichting.
Maar in de winter zet ik gewoon twee grote bouwlampen bij de bak! Haha!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:02

Ik vind beide opties niet zo geweldig. Ik merk vaak dat mensen thuis stallen als iets idyllisch zien maar dat valt in de praktijk vaak toch tegen, dat heb ik al meerdere keren in mijn omgeving meegemaakt.
Thuis heb je dus geen licht bij de bak en kun je niet lekker buitenrijden. Hoe ga je dat allemaal s'winters doen dan?
Wat je hond betreft zou ik dus niet naar de genoemde pensionstal gaan, da's voor hem echt niet leuk dan.
Is er verder niks anders in de buurt?

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 11:54

Absoluut thuis neezetten. Vroeg of laat heb je denk ik altijd gezeik met de pensionstal of je mede pensionstallers... Ik heb daar geen ervaring mee, maar dat denk ik Tong uitsteken Thuis weet je precies wát er gebeurd en wanneer. En ik denk dat je kosten dan ook lager blijven. Mijn paard staat ook aan huis, naja, bij mijn oma. Maar ik zou écht niet meer anders willen!