Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nachtzussie schreef:Fijn om te horen dat sommige wel in een kleinere "bak" kunnen rijden. ik ben wel van plan om het stuk goed aan te laten leggen met drainage zodat het niet na 1 regenbui direct een natte bende zal worden.
Ik kan eventueel ook uitwijken naar een bak in de buurt maar wil niet totaal afhankelijk zijn van een ander....vandaar de keuze voor een kleinere bak.
wie heeft er een bak op kleigrond en welke keuze heb je gemaakt qua aanleg?

Oja en als het kan dus zoveel mogelijk langs bosjes of bij een sloot, en dan een beetje schuin laten aflopen naar de sloot. Santos_ schreef:Nachtzussie schreef:Fijn om te horen dat sommige wel in een kleinere "bak" kunnen rijden. ik ben wel van plan om het stuk goed aan te laten leggen met drainage zodat het niet na 1 regenbui direct een natte bende zal worden.
Ik kan eventueel ook uitwijken naar een bak in de buurt maar wil niet totaal afhankelijk zijn van een ander....vandaar de keuze voor een kleinere bak.
wie heeft er een bak op kleigrond en welke keuze heb je gemaakt qua aanleg?
Die van ons is op kleigrond en is dus ook een kleinere bak.
Er ligt woudzand in. Eén lange zijde ligt langs de bosjes, en één korte zijde ligt langs de sloot. De rest ligt aan het land. De stukken langs het land zijn altijd nat als het geregend heeft. Er liggen volgensmij geen drains in. We hebben er woudzand in, dat is sneller weer droog. Maar in onze bak kan je de hele winter eigenlijk niet rijden omdat het zo nat is. Dus als ik jou was zou ik wel veel drains erin doen. Woudzand is ook heel goed zand, daar ben ik wel blij mee.Oja en als het kan dus zoveel mogelijk langs bosjes of bij een sloot, en dan een beetje schuin laten aflopen naar de sloot.
) dus ik zou er zeker voor gaan