Ik zoek een leuk manege in amsterdam en omgeving

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 09:41

Bolle"]
[quote="batje schreef:
Ik heb vandaag mijn eerste les op Spaarnwoude gehad! Kan alleen maar zeggen: wauw! Lachen

Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht.
Weet je nog bij wie je les had?
[/quote]
Ik ben een ramp in namen.. Ze was blond met krulletjes, naam begon met een L.. Lea, Louise?

Had haar al een paar keer gesproken toen ik met Fleur kwam longeren.. leuke meid!

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:53

Bolle"]
[quote="Tamosh schreef:
Manege Zunderdorp is ook erg leuk. Ikheb daar vroeger zelf les gehad. Het is nu van een andere eigenaar maar ik heb nog heel veel leuke verhalen gehoord.

Momenteel komen er steeds meer voormalige klanten van Zunderdorp naar Spaarnwoude, het schijnt daar toch niet meer zo leuk te zijn. Verward
[/quote]

zoals je hier al eerder leest willen er een heleboel verschillende maneges proberen. Ik rijd nu zelf op manege zunderdorp en t is er heel gezellig! Het wordt alleen wel nodig dat ze nieuwe paarden en ponys erbij kopen!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 01:06

Amsterdams Paardencentrum Waveren.
Daar ben ik opgegroeid, en er ook uitgegroeid maar dat is een ander verhaal. Het is gezellig, doorgroeimogelijkheden (wil je bijv. lesgeven aan kinderen, wedstrijden of de ORUN doen, dat kan!!!) en kwalitatief goed, goede prijs, héle goede verzorging voor de paarden. Mijn beste vriendin rijdt er na 15 jaar nog steeds, en heeft het nog steeds naar haar zin.

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 10:02

mijn pen vriendin rijdt bij de hollandsche manege, heb er zelf ook 2x gerdeden, vindt het een erg goede manege!