Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Siddieqje schreef:West-Vlaamsom mij te transporteren dus of hoe je het ook wil noemen.
2 km is nieth eel ver ,maar is wel 30 min. stappen en dan nog eens 30 min. terug. Vindt dat toch net wat te lang.
Dito schreef:Siddieqje schreef:West-Vlaamsom mij te transporteren dus of hoe je het ook wil noemen.
2 km is nieth eel ver ,maar is wel 30 min. stappen en dan nog eens 30 min. terug. Vindt dat toch net wat te lang.
2 km 30 minuten stappen? Ik doe daar max. een kwartier over eigenlijk (en dat was met een luie haflinger)
ontopic: ik denk dat het eerder van de conditie van je paard afhangt. Rij eens tot ginder en kom terug, dat zal je meer zeggen als wat wij berekenen.
monsera schreef:Ik vind 7 kilometer eigenlijk net te ver.Ik weet ook niet wat je pony verder nog meer doet.Dus of hij in goed conditie is.Ik zou liever een trailer huren of lenen als je wilt gaan lessen.Of je kan mss les aan huis gaan nemen is vaak niet erg veel duurder.
) Ook in het donker is het voor mij geen probleem (Speciaale jas + beenbescherming + een lampje om mijn arm). Maar ondanks dat ga ik binnenkort weer lekker lui met de trailer om alvast te "oefenen" voor als het gaat sneeuwen en dergelijke
. INGEMUIS schreef:Een vriendin van mij dacht eerst ook dat dit een leuk idee was, maar je mag niet altijd een manage in i.v.m ziektes. Dus toen kon ze weer terug naar huis.![]()