Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Klopt het ook dat de manen van je paard niet dik zijn? Zo ja dan zou ik ze knippen (heb ik bij die van mij ook gedaan) en ze zien er uit alsof ze gewoon netjs getrokken zijn.

Ibalia schreef:Eraf!
Je hebt een heel erg leuk paard.
Wat is het bloed? of heb ik erover heen gelezen.
Je instructeur heeft gelijk. Het staat minderverzorgd en zijn hals komt er niet zo mooi uit.
). Ik persoonlijk vind getrokken manen belachelijk en onnatuurlijk staan. OneDesire schreef:Jammer dat je ze gaat trekken (hoewel je dat natuurlijk helemaal zelf moet weten). Ik persoonlijk vind getrokken manen belachelijk en onnatuurlijk staan.
en dus ga ik ook maar weer 'ns naar de kapper, want als m'n paard eraan moet geloven moet ik dat ook, hahaha
. Ik rij recreatief, dus laat ze dus lekker lang groeien. Ze zijn inmiddels ook al 2 keer zo lang als op de foto's van de 1e link
. Sjonniej schreef:Trekken, op deze manier ziet het er inderdaad behoorlijk onverzorgd uit. Misschien kan je ze wel wat langer houden, maar trek ze dan wel op gelijke hoogte. En haal de dode punten eruit.