Toch eindelijk een andere stal??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 12:14

Tiko schreef:
Helaas...einde van de droom over Rijo's hoeve! ze zitten vol!
Was ik ook eindelijk errug enthousiast, gingne we vandaag, zitten ze vol!!!

Jammer Verdrietig
Maar hebben ze geen wachtlijst of zoiets dat zodra er plek is dat ze je bellen.

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 16:47

Zoals al gezegt zitten ze dus vol Haha!

De kleinere stallen, de zogenaamde ´pony-stallen´:D waren voorgheen nog wel vrij, maar deze kwamen voor Navy niet in aanmerking. Die waren achter te laag (een D pony zou het nog redden) en vrij klein. De grotere paardenstallen waren echter wel vrij groot en netjes.

Toch weer op zoek naar een volgende..
Heb er al wel een tijdje een op het oog, maar die is weer 100 Euro duurder dan waar ik nu sta, wel te overbruggen, maar toch weer 100 Euro.. En, die is ruim 20 minuten langer fietsen dan ik nu doe, wordt 35 minuten, ook goed te doen, je spaart daar ook tijd doordat je niet hoeft te mesten en te voeren, maar ´s avonds in je eentje over zo´n lange stille weg.. Zien mijn ouders me liever niet doen.. Even ompraten!! Klinkt namelijk wel ideaal:

°Luxe, ruime, nette stallen.
°Er wordt gevoerd, biks, haver en kuil.
°Weidegang.
°Verschillende buitenbakken en 1 binnenbak.
°Longeerbak.
°Een crossbaan (nog deels in aanbouw), van 1 km.
°´s winters ipv. weidegang stapmolen.
°Trainingsmolen (kun je een dagje niet, of als extra conditietraining elke avond een kwartiertje ofzo..)
°Goede uitrijmogelijkheden, directe aansluiting op zandpaden, lopend tot aan de Veluwe.
°Meerdere Enduranceruiters Lachen
°Goed stro, goed voer, goed kuil. Als het beschimmeld is gaat het terug naar de leverancier.

(Met dank aan Dynamiek Lachen Veel info via PB van haar gekregen)

Dat klinkt natuurlijk helemaal in alle opzichten super, maar daar betaal je dus ook meer voor. *zucht* Het blijft moeilijk..

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 16:49

Ow, een bericjte over het hoofd gezien..

Er is inderdaad een wachtlijst, maar die heb je bij wel meerdere idealere stallen. Maar ik wil zo snel mogelijk weg, het lieft binnen een maandje. En, dan is die wachtlijst nog niet afgewerkt..

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 23:23

Hoi navy (en andere uit amersfoort en omgeving) ik woon vlak bij bunschoten en ben wel eens langs Rijo's Hoeve gereden en heb er gekeken als ik jouw was zou ik mijn paard bij Rijo's Hoeve of manege pensionstal Groenendaal stallen.. en p.s. mogen ik en mijn vriendin jouw pony verzorgen stuur dan eff iets terug naar irishil@zonnet.nl xx iris.. Pling

NaVy! schreef:
Die buitenbak is voor mij inderdaad geen groot probleem.

Het probleem is dat ik als ik nu verhuis daar de komende tijd wil blijven. Zoals Myrthe ook al zei wordt het al de 3e keer, en ik wil toch wel wat vastigheid voor Navy. Nu moet ze gewoon weg hier, hier kan ze niet lang blijven, tussen de schimmel.. Dat doe ik ´r niet aan. Maar, ik ben dus bang toch iets over het hoofd te zien, waardoor ik wéér weg moet.. Maar, tot nu toe blijft het de enige oplossing.. Ik fiets er morgen nog maar ´es langs..

En natuurlijk horen jullie van me!!

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:15

Dit is een topic uit 2002, het lijkt me dat de situatie van Navy wel veranderd is ondertussen.