Neusriem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9267
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 21:14

ik heb n gekombineerde neusrien zwart met zwart onderlegt staat heel mooi op haar groto witte bles.
ik ga
[img]../upload/152/hoofdstel.jpg[/img]

[img]../upload/152/hoofdstel_2.jpg[/img]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 08:54

hoi
ik rij ook altijd met gecombineerd hoofdstel.
ik heb alles altijd best los zitten want Kawa heeft er een hekel aan als het strak zit.
Een poos geleden heb ik een tijdje zonder neusriem gereden omdat Kawa net op die plek een wondje had (van het spelen met zen maatje Kelly)maar eigenlijk merkte ik geen verschil.

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 19:50

Hoi,
In het begin reed ik met Rood met een africhtingsneusriem, dus zo'n lage, omdat hij nog zo jong was en nu heb ik een gecombineerde neusriem, ik heb hem wel heel los zitten, bij hem is het absoluut niet nodig om hem aan te snoeren of zo.
Mijn vader rijd hem altijd in de carouselles en vorige week was hij de sperriem verloren tijdens het rijden! Dat lusje was afgebroken of zo, heel maf! dus rijd ik nu met een neusriem van mijn zusje, is een beetje klein (maat cob) en een beetje lelijk, maar ja, die ander moet weer gemaakt worden. Ik vind zo'n aansnoerneusriem ook wel heel mooi, zonder sperriem dan, die is heel breed.
OH ja ik hem hem zwart met wit onderlegd!
Danielle

aglaranna

Berichten: 449
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 23:07

wij hebben ook westernhoofdstellen zonder neusriem dus.
Ik denk dat dat voor het paard toch een stuk aangenamer is, en je hoeft er niet per sé een stang bij aan te doen hé, je kan in dat kopstuk ook gewoon een trens zetten...

groetjes

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 23:37

ik vraag me nog steeds af, waarom zonder neusriem prettiger zou zijn.

Ik bedoel, euhm, tja, weet niet wat ik bedoel eigenlijk, maar waarom een neusriem?
Ze zeggen dat ie dan zijn mond niet open kan sperren, maar als ik Honey met neusriem rij (zonder sperriem) kan ze gewoon geeuwen, dus het niet kunnen sperren verhaal ontgaat me dan even

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 12:48

gecombineerde, voor meer controle en tong niet over bit