Gedekt door ruin..kan dit kwaad?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:48

wat een praat zeg Bloos . Blij dat de mijne niet zoveel vent is. Die wordt altijd achtervolgd door een hitsige shetmerrie. Hij is al bang als hij haar aan ziet komen Haha!

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:53

whahaha,jaja napoleon,betrapt!beetje animalsex;)nee,geintje!ik heb zoiets ook weleens meegemaakt...behoorlijk genant

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:09

stef schreef:
waar hon gedekt is is het zelfs zo dat de penis van de hengst voor de dekking eerst schoongemaakt wprdt.
Toen ik dat voor het eerst zag (gewoon, een teiltje warm water en een washandje) stond ik ook even vreemd te kijken, tot ik de rede ervan hoorde

is inderdaad vrij standaard, gebeurde ook op de hengstenhouderij waar ik werkte.
Maar vergeet niet dat het voornamelijk gebeurt, om te voorkomen dat besmettelijke ziektes overgebracht worden via de hengst. (vnl. geslachtsziektes)

met een ruin (en zeker 1 die geen wisselende contacten heeft Haha! ) lijkt me dat gevaar toch niet zo heel erg aanwezig.

okee, het geniet niet de voorkeur , maar het lijkt me ook geen verschrikkelijke ramp
Scheve mond

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:38

pebblientje schreef:
whahaha,jaja napoleon,betrapt!beetje animalsex;)nee,geintje!ik heb zoiets ook weleens meegemaakt...behoorlijk genant

*LOL* *LOL* hahahaha, het was ook te bizar voor woorden, ik heb me echt samen met die vriendin, Prima en Lunatic (want die stond er ook bij) helemaal bescheurd *LOL* *LOL*

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 15:54

Hahaha..leuk verhaal !

Die ruin is als het goed is wel goed geruind.Maar zo niet..ach ja..ik wil nog steeds een keer een veulen fokken Knipoog

Chinouc is wel echt een slettebak hoor..ze blijft zich aanbieden, maar hij heeft dan geen zin meer Haha!

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:12

Jenna schreef:
Chinouc is wel echt een slettebak hoor..ze blijft zich aanbieden, maar hij heeft dan geen zin meer Haha!

Dat deed Kimmie ook bij Nappie, maar op een gegeven moment had ie er genoeg van en was hij ineens een piepmerrie *LOL* *LOL*

Annabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:35

Mijn verzorgpony (een oud ruintje) heeft ook wel eens een merrie gedekt, maar ik heb nooit iets aan die merie gemerkt hoor!