Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sonja"]
[quote="Kyralovertje schreef:Sonja...jij neemt af en toe toch ook wel eens een snoepje of chocola? Dat is ook niet goed voor je hoor!! En suiker ook niet!! En je maakt mij niet wijs dat je altijd water en bruin brood eet..
Citaat:Maar als je bijv. een keer appelsap bij je hebt en je paard kijkt zo loef uit zijn ogen, gun jij hem dan geen lolletje om hun een slokje te geven? Ik bedoel, kijk jij eens uit de ogen van een paard, denk je dat ie het niet leuk vindt als je hem eens wat anders geeft ipv altijd water en brokken?
Als ik hem nou eens heeel erg wil verwennen krijgt ie een beetje slobber

Kyralovertje schreef:Maar als je bijv. een keer appelsap bij je hebt en je paard kijkt zo loef uit zijn ogen, gun jij hem dan geen lolletje om hun een slokje te geven? Ik bedoel, kijk jij eens uit de ogen van een paard, denk je dat ie het niet leuk vindt als je hem eens wat anders geeft ipv altijd water en brokken?
marije999 schreef:Over fanta pomelo gesproken...
Ik heb gehoord dat de paarden van stal Hexagon (van de familie Van Lieren en Rubiquil enzo...), voor zover ze het lusten, iedere dag een grapefruit krijgen. Dit schijnt erg goed voor de pezen te zijn. Of het waar is weet ik niet, maar het lijkt me dat ze dat op zo´n professionele stal niet voor niets doen. Ik zie het in ieder geval nog niet echt voor me, een paard met een stukje grapefruit in zijn mond....
Citaat:Zuren vruchten zijn niet goed voor vrouwen dat weet ik. Ik zou dus gewoon ook het risico bij merries niet willen lopen
phoenix4ever schreef:moeten zij weten, maar het kan gewoon niet goed zijn. het is gegist zit koolzuur en alcohol in. niet voor mijn paard.
Cathelijne"]
[quote="phoenix4ever schreef:moeten zij weten, maar het kan gewoon niet goed zijn. het is gegist zit koolzuur en alcohol in. niet voor mijn paard.
Sonja schreef:Nope, ik drink niet uit haar drinkton, en zij drinkt niet uit mijn blikje. Goede deal. M'n paarden krijgen paardenvoer en water, en als ze mazzel hebben eens een appel of wortel. Verder niks, is helemaal niet goed voor ze.