STAL 2, om de buitenbox;frisse lucht. Lekker dat je daar zo goed kunt rijden. Stal 1 heb je al gauw dat hij helemaal niet meer buitenkomt (van binnenstal naar binnenbak).
ondanks dat je geen weidegang hebt (bij beide) zou ik voor stal 2 gaan. Pony heeft last van zn luchtwegen, en dan is een buitenbox veel beter. daarbij hebben beide stallen een binnebak. Stal 2 heeft betere uitrij mogenmlijk heden (denk ik anders zou eht bij stal 1 ook wel staan) en ga je dus ook sneller een buitenrit maken
ik heb mijn pony op een lekkere rustige stal staan heel erg gezellig vooral omdat je een paar heel goed kent dan ik ben elf dus 1 jaartje ouder dan jou dochter.. en het is toch super lekker om lekker over het strand te crossen ik zou niets liever willen.... maar ik woon in eindhoven word een beetje moeilijk dus het lijkt me duidelijk het word stal 2
stal 2 voor zijn luchtwegen! mischien is het voor je dochtertje wat leuke om op een manege testaan, maja wat heb je aan een pony die niet lekker in zijn vel zit dan is het voor je dochtertje ook minder leuk om terijden.