Bedankt voor de vele reacties! Ik heb het er met me moeder over gehad. En bij ons komt geen paard. Dus niet op dat stukje van 250 vierkante, We vinden het toch te klein. Mijn oom heeft ik weet niet hoeveel hectares grond. En mijn moeder zegt dat als hij 60 is, dat duurt nog 6 jaar, dan gaat hij afbouwen en kan hij makkelijk een stuk grond missen om een paard op te houden. En mocht hij ja zeggen dan zal hij ook regelmatig wat aan de verzorging doen, niet uitmesten enzow maar gewoon eten en hooi geven en dat soort dingen. En in de 6 jaar tijd kan ik mooi informatie verzamelen en bij een manege gaan kijken. Ik heb ook al aan 2 college's gevraagd of ik met hun mee mocht naar hun paard. En dat is geen probleem. Ook ga ik dan in de toekomst een aantal lessen nemen. Dus ik ga gewoon heel heel heel heel veel informatie zoeken in boeken, internet (hier onderanderen) en bij me collega's veel vragen stellen en naar een manege. Is 6 jaar genoeg daarvoor?
Mijn ene college kent ook iemand die haflingers fokt en met hengsten kon hij weinig die geboren worden. Dus zei kon al wel regelen dat ik een haflinger voor 200 euro kan krijgen! Nou dat is alleen maar mooi! Maar nou praat ik wel over 6 jaar verder!
Nou als ik nog een vraag heb dan stel ik hem wel:P Alvast heel erg bedankt allemaal voor de vele informatie!!! Ik ben er erg blij mee en heb er heel veel aangehad!
Owja, nog 1 vraagje... Ken iemand van jullie een stal/manege in de buurt van Zundert? Ik weet dat er staan in Rijsberen en Breda. Het schijnt dat er een goede is in Etten-leur.