Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rianne_kiara schreef:Volgens mij liggen de meningen wat dit onderwerp betreft nogal verdeeld ! haha
maar waar de uitrij mogelijkheden zeer beperkt zijn per 1 oktober ga ik naar een stal waar de uitrij mogelijkheden ook aan wezig zijn, en waar zeer veel luxe is, ik ben een rekreaktie ruiter, en word er ook niet jonger op, heb het dressuuren nu wel gehad, en wil lekker in het bos gaan rijden, ben benieuwd hoe het mij daar gaat bevallen, heb een zeer goed gevoel bij het bos
Ik red me prima met alleen een buitenbak, mits die verlicht is. Natuurlijk vind ik de verzorging van het paard nog belangrijker. 

Urielle schreef:Voor facaliteiten. Ik vind dressuren leuker dan buitenrijden dus voor mij is het belangrijkst dat ik goede facaliteiten heb om lekker door te kunnen trainen.
)
terwijl ik toch vrij intensief dressuur in een buitenbak waar gras in staat.
Een bak is een bak.. Maar ik vind buitenrijden niet alleen heel leuk, maar ook ontzéttend belangrijk voor het geestelijke welzijn van een paard. Van mijn paard. Ik wandel met mijn 2-jarige ook al buiten en dat vindt ze hartstikke leuk. Een goede stal is natuurlijk altijd een must. Het liefst lekker open en licht, waar ze zo weinig mogelijk in staan.