Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dus helaas voor de eerlijke bokkers, ik vertrouw geen bokker meer op haar woord! 
Shaienne schreef:Ik werk als zaterdagbaantje bij de PTT. Ik kan me niet voorstellen dat een postbode ziet dat er geld in een envelop ziet (die krijgt wel 1000 poststukken door zn handen en gaat echt niet elke keer kijken wat er in zit) en als een postbode merkt dat er geld in zit, dan gaat hij dat echt niet eruit halen, dat kan ik me gewoon niet voorstellen.
Ik denk dan dat degene naar wie je het verstuurd hebt, dan zegt dat ie niets heeft ontvangen, omdat je geen bewijs hebt
je kan een ander zo goed helpen, paardespullen zijn al zo duur. Ik heb werkelijk zulke mooie dingen gekocht, zo goed als nieuw,
waarvoor zou ik daarvoor naar de winkel gaan, zolang de slechten het niet voor de goeien verpessten. Ik persoonlijk mail trouwens eerst een foto van hetgeen ik verkoop, ik heb zo'n digitaal cameraatje van, ik geloof 30 euro, en dat gaat prima.
opgewassen. Als we dit dan wel ergens kunnen melden, dan kan iedereen op die lijst kijken en dan zelf beslissen of ze nog met diegene in zee willen. Maar je bent dan wel gewaarschuwd toch?!?!?

Ik heb het niet aangenomen en heb 'n mailtje gestuurd dat 't zo duur was en of ze zo eerlijk wilde zijn het geld terug te sturen
Kreeg ik 't geld wel terug met 'n boos briefje: 'Volgens mij sta je keihard te liegen. Ik ga liever met vriendelijke mensen om'
:(:(:(:( Waarschijnlijk is ze er later achtergekomen dat het wel zo was (omdat het terug is gestuurt), maar ze heeft nooit meer gemaild ofzo om haar excuses aan te bieden
. Had ze 't maar goed moeten versturen
Ik kon voor dat geld het artikel nieuw kopen...

Pinky_girl schreef:Ik heb gelukkig nog nooit iets meegemaakt.
Altijd alles gekregen en verstuurd.
Ben ik ook erg blij om.
Oh jawel, ik heb 1 keer een probleempje gehad.
Ik had 2 sega spellen verkocht. Man netjes geld overgemaakt, ik de spellen opgestuurd.
Na 2 weken (ofzo) kreeg ik ineens de spellen terug gestuurd. Met bijschift: adres bestaat niet.
Ik had geen mailadres meer van die man, en ik heb niets meer van hem gehoord... Voelde me er erg banketstaaflig over, maar ik kon niets verder.
Ze liggen nogsteeds in verpakking in de la te wachten (is al ander half jaar geleden ofzo...)