Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en de lessen rond de €30,-. Als je dan ook nog moet denken aan de veearts en hoesmid enz. kwam ik uit op (ruim geschat) €50,- in de maand. Dan moet je ook nog je paardje betalen en alle spullen. Ik zou dan nooit alles in een keer kopen. Zoals al eerder gezegd werd zou ik eerst het hoogstnoodzakelijke kopen.Felisie schreef:Heej,
Ik vroeg me nou eens af, hoeveel kosten al die spullen dan? Moet je bij de kosten ook niet denken aan het vervangen van die spullen als ze kapot zijn. Hoe zit het dan eigenlijk met de spullen voor jezelf? Ik wil misschien ook een paard kopen maar ik weet niet hoeveel alles nou kost. Ik heb de borstels, sjabrakken, lederonderhoud en spullen voor mijzelf.
De stalling zou rond de €185,- liggen (ik denk dat ik toch maar zelf ga uitmesten) en de lessen rond de €30,-. Als je dan ook nog moet denken aan de veearts en hoesmid enz. kwam ik uit op (ruim geschat) €50,- in de maand. Dan moet je ook nog je paardje betalen en alle spullen. Ik zou dan nooit alles in een keer kopen. Zoals al eerder gezegd werd zou ik eerst het hoogstnoodzakelijke kopen.
Ik had nog een vraag, hoe zit dat eigenlijk met hoefijzers. Als je nou vaker een buitenrit maakt neem ik aan dat je paard beter hoefijzers kan nemen. Hoeveel betaal je daar nou veel extra voor in de maand?