Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
en was er echt even niet goed van (hoofdpijn, misselijk enz.) maar was na twee dagen over en verder nooit ergens last van
Maar ons meisje is gezond en wel, hoor.
), en kan niet zeggen dat ik er wat aan over heb gehouden..
hebt, is het schrikdraad geheel ongevaarlijk. 
dus ze schreeuwt "strooom is eraaf" dus pak met beide handen het draad beet...oefff stond 2minuten lang te trillen

we waren voor de koeien een perceel aan het afrasteren voor beweiden toen hij met een bos lint in zijn handen aan de andere kant van de wei stond en riep "kun je het lint strak houden??" Terwijl ik hem aan bleef kijken om te zien of het goed ging bracht ik mijn hand (waarin ik een poortgreep vast hield) naar achteren, niet wetende dat ik de uiteinde van de poortgreep tegen het stroomdraad hield
Mijn man danste en schelde de hele boel bij elkaar. Hij verwijt me nog dat hij hartkloppingen eraan heeft over gehouden, maar hij had ook gewoon los kunnen laten in mijn ogen
[***] schreef:Wat ik momenteel voel:
Hoofdpijn, ik bibber helemaal, kon me moeilijk concentreren met autorijden, met momenten heel erg kou en soms zo tintelingen/steekjes, maar niet op een bepaalde plaats ofzo (dus bv. in mijn arm en dan even later in mijn been enzo).
Ik weet niet, volgens mij is dat gewoon van het verschieten ofzo .. de "naschok"Het lijkt me ook niet dat dit echt gevolgen zou hebben, maar ik dacht misschien omdat paarden toch groter zijn dan mensen enzo dat het misschien voor mensen toch niet zo gezond kon zijn ...
Maar aan jullie reacties te lezen zijn er die er een hobby van maken![]()
Edit; oh ja .. en ik kan niet meer typen

Ook geen griepverschijnselen
). Nadat ik er eindelijk onderdoor was, dacht ik 'oef, gelukkig niet geraakt', en ik wilde leunen aan die andere gewone draad aan de andere kant.
. Toen ik die ontdekking deed, was ik toch even geschokt
.