Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Aureej schreef:Dit gaat nu even niet over dat, maar je moet ook kijken of ere op de wei een schuilstal staat, als die er niet is kan je zeker de dierenbescherming bellen, want dzat is namelijk verplicht! ;)
Aureej schreef:Dit gaat nu even niet over dat, maar je moet ook kijken of ere op de wei een schuilstal staat, als die er niet is kan je zeker de dierenbescherming bellen, want dzat is namelijk verplicht!
Aureej schreef:Dit gaat nu even niet over dat, maar je moet ook kijken of ere op de wei een schuilstal staat, als die er niet is kan je zeker de dierenbescherming bellen, want dzat is namelijk verplicht!
Martine1232 schreef:Mijn 2-jarige merrie is ook vrij dun. Er zijn zelfs dagen dat je haar ribben kan zien, maar dat is gewoon omdat ze nu ontzettend in de groei is. Ik zou een beetje oppassen als ik jou was
(Dit is niet tegen iedereen bedoelt hoor
)
dus probeer daar eerst eens achter te komen
Dat naaldbos waar hij beschutting kon vinden telde toch niet zeker? Gelukkig had ik getuigen die wilden verklaren dat ponybeest nooit in een schuilstal wilde* maar anders was ik mijn pony kwijtgeweest.
op dit moment staat mijn paard op een weide zonder schuilstal, omdat hij voorheen op een plek stond MET schuilstal en er toch niet in ging staan, kan dat wel.
Ilovehorsies schreef:Sorry maar sommige berichten vind ik niet echt aardig..![]()
Als je reageert zet dan ff een normaal bericht neer en geen waarbij je me behandelt alsof ik niks van paarden afweet..(Dit is niet tegen iedereen bedoelt hoor
)
Hier mag een slotje op.. Bedankt voor t reageren!