Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
cornelie schreef:Cowboy Magic. Gebruik ik zelf ook en die van mij heeft ook zo'n flut staartje. En voor een wedstrijd doe ik er soms wat mousse in zodat het voller lijkt. En in de winter een vlechtzak eromheen met 3 losse stroken.
( Cowboy magic is o.a. bij mij te koop en bij diverse andere (western)winkels )
Justarman schreef:cornelie schreef:Cowboy Magic. Gebruik ik zelf ook en die van mij heeft ook zo'n flut staartje. En voor een wedstrijd doe ik er soms wat mousse in zodat het voller lijkt. En in de winter een vlechtzak eromheen met 3 losse stroken.
( Cowboy magic is o.a. bij mij te koop en bij diverse andere (western)winkels )
Maar waar koop je dat dan...?

Ik geloof dat ik ook maar eens moet gaan shoppen daar

). Ik vind babyolie de staart ook zacht maken, heb geen ervaring met Cowboy Magic, maar antiklitspray droogt het haar van mijn pony noujuist uit

Annemijn schreef:ik gebruik altijd lekker veel babyolie (zwitsal, ruikt ook zo lekker). Ik vind babyolie de staart ook zacht maken, heb geen ervaring met Cowboy Magic, maar antiklitspray droogt het haar van mijn pony noujuist uit
Jaduuh schreef:Annemijn schreef:ik gebruik altijd lekker veel babyolie (zwitsal, ruikt ook zo lekker). Ik vind babyolie de staart ook zacht maken, heb geen ervaring met Cowboy Magic, maar antiklitspray droogt het haar van mijn pony noujuist uit
O mijn god. Meen je serieus dat je er véél babyolie in smeert? Dan neem ik aan dat je ook zelf de staart uitpluist? (of er doorheen ragt met een borstel?) Echt je wilt niet weten hóe smerig dat is. Ik heb m'n vriendin VERBODEN dat er ooit nog in te smeren voor een wedstrijd dat ik de staart moet doen. Wat een troep, en of het werkt? Al die vette zooi erop? Het lijkt alleen zachter doordat je er zo overheen glijdt. Nee niet aan te raden.

Annemijn schreef:@ Jaduuh, ik pluis hem dan idd zelf uit, en die pony is maar 10 minuten vet (mijn pony ook) , daarna is alle babyolie 'weg' . Tis trouwens babylotion ofzo, iig een potje van zwitsal
Edit: Ook geen babylotion trouwens, het potje is al tijden op, en ik heb geen idee meer
Daarbij trekt het alle stof aan en wordt de staart alleen maar dof.

Citaat:Cowboy Magic Detangler & Shine, aantal=1, prijs=10.50
Cowboy Magic Super Body shine/Dust control, aantal=1, prijs=11.00
Cowboy Magic shampoo artnr 210, aantal=1, prijs=7.50
subtotal: 29.00
payment_method: Vooruitbetalen
total_delivery_costs: 6.20
TOTAL: 35.20
De levertijd is 1-2 weken, ruilen kan binnen 14 dagen na ontvangst.