Kunnen jullie elke dag naar jullie paard ook al.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

clara

Re: Kunnen jullie elke dag naar jullie paard ook al.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 19:04

Ik kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week naar mijn paard toe ( ook de feestdagen ). Hij staat bij een boer aan huis en ik heb de sleutel van de poort en van de schuur waar al mijn spullen liggen.

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 20:42

ik kan wanneer ik wil naar mijn paard. De Stallen ziet niet op Slot en de zadelkasten staan in een vrije ruimte.
Bij vreemden slaat de hond aan..
ook op feestdagen gewoon welkom, maar ben dan ook de helpende hand op stal Knipoog

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 23:18

Toen ik nog op de pensionstalling ston kon ik gewoon elke dag naar mijn paard.
Ik had een sleutel van de zadelkamer.

Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 23:20

jaa tuurlijk; je eigen paard; waar die ook staat; daar hoor je elke dag heen te kunnen

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 09:12

mijne staat ook op een pensionstal Lachen

kan er altijd wel terecht. officieel zijn er wel openingstijden Lachen

maar vaak ben ik er toch niet meer na die tijd.
verder is het gewoon elke dag 'open'

heb nog nooit gehad dat er gezegt werd je moet weg want het is al te laat of te vroeg Haha!
en als de deur op slot is weet ik waar de sleutel ligt.

wat dat betreft wel fijn zo Ja Lachen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 11:58

De stal waar ik sta heeft wel openingstijden maar is elke dag geopend. Als ik volgend jaar vroeg weg moet voor wedstrijd ofzo dan kan ik wel gewoon binnen, maar dan moet ik het van te voren gewoon even melden.

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 15:47

Bij ons zijn er wel openingstijden.Je kunt van 7.00 tot 23.00 uur op stal aanwezig zijn.Moet je op wedstrijd of iets anders kan je in overleg wel op andere tijden komen.We zitten ook wel eens met een groepje lekker te kletsen na het rijden en dan zitten we wel eens tot 24.00 maar daar word niet moeilijk over gedaan als je maar gewoon netjes bent en niet te veel lawaai maakt.Laatst heb ik tot 3 uur 's nachts bij mijn merrie gezeten die had koliek en dat kan naturlijk allemaal.Verder rij ik heel vaak alleen dan kan ik mij het beste conscentreren en dat is ook geen probeem.Ik denk dat je van te voren heel goed voor je zelf heel duidelijk moet hebben wat je wilt en wanneer je naar je paard toe wil gaan maar vooral ook kunt gaan.Er zijn stallen die op zondag en met feest dagen gesloten zijn.

Oh ja wij hebben allemaal een eigen zadelkast met eigen sleutel.
Laatst bijgewerkt door monsera op 05-08-06 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 15:49

bij ons heeft iedereen een eigen kast en mag je komen wanneer je wilt, geen openingstijden o.i.d.
alleen zondags mag je niet heen, maar zo erg vind ik dat niet Knipoog

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 15:58

Als ik naar mijn paard wil dan ga ik, ook op zondag. 'openingstijden' om je paard te mogen doen vind ik belachelijk. Hier in de buurt is er eentje die is 'maar' van 8:30/10:00 tot 18:00 geopend in het weekend en dat vind ik erg kort en raar. Als ik s avonds naar mijn paard wil op een zaterdag of zondag moet dat geen probleem hoeven te zijn. Dat ze zeggen liever na 23:00 of voor 7:00 geen mensen kan ik wel begrijpen, maar openingstijden om bij mijn paard te mogen zijn vind ik niet nodig.

lovemonami

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:39

ons terrein is niet eens dicht niet echt veilig maar ja wij kunnen gewoon komen wanneer we willen alleen moeten we voor 11 uur sávonds weg zijn Haha!

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:44

ik ga minimaal 2 x per dag naar mn paarden. ze taan ong 5 min met de fiets van mijn huis af. die man gebruikte de stallen niet meer dus die bezit ik nu allemaal. ik kan elke dag overdag snachts erheen maakt niet uit. de loten die erop zitten zijn van mijzelf en heb alleen de sleutels. ook rijd die man meerdere keren per dag en nacht een rondje over het erf om te kijken of alles goed is dus heb ook goede controlle en al er iemand anders bij mn paarden is geweest weet ik het meteen. altijd makkelijk

Paardenfan52

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 18:24

bij ons op de manege/pension zijn ook opingstijden.
door de weeks van 8.00 tot 23.00
weekenden 8.00 tot 22.00
zelfs met de feestdagen kunnen we terecht.

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 00:51

Wij hebben geen openingstijden, gelukkig Lachen
Niet dat ik op erg afwijkende tijden aankom, maar al wil ik om 04.00 aankomen dan mag dat gewoon.

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 01:20

Het hek bij de pensionstal waar mijn vorige verzorgpaard stond ging volgens mij nooit op slot. In principe zou ik dus gewoon midden in de nacht kunnen gaan rijden mocht ik daar zin in hebben. Denk alleen niet dat het echt op prijs zou worden gesteld als ik dat ook echt zou gaan doen.
Ken wel een pensionstal waar je op zondag niet welkom bent. Lijkt mij erg vervelend, dit is voor de meeste mensen toch een vrije dag en heb je net lekker de tijd om eens extra aandacht aan je paard te besteden.

Dat jij niet mocht komen borstelen heeft denk ik toch te maken met het feit dat het paard nog niet van jou was. Mocht het paard je dan hebben geschopt of gebeten dan zijn hun aansprakelijk. Wordt je geschopt of gebeten door je eigen paard ja dan heb je alleen zelf een probleem. Wil je je favoriete manegepony kopen dan zou ik wel even informeren naar de openingstijden van de manege want zoals je hier kunt lezen verschillen die dus wel eens.

jacco_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 05:32

wij hebben op stal (kleine pensionstal) geen openingstijden, ik kan zo bij mijn paard en spullen. Het moet natuurlijk wel redelijk blijven en de aanwonende eigenares geen overlast veroorzaken.