Woningen met stallen en gezamelijke bak ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

timokyana

Re: Woningen met stallen en gezamelijke bak ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 14:41

Yetse schreef:
En anders is mijn huis er ook nog!
Het staat nog steeds te koop, met 2 paardenstallen van hardhout en 1 zadelkamer (of 3 paardenstallen, net wat je wilt), een goede verlichte buitenbak van 20x40 meter, weiland om de hoek van het huis, en honderden kilometers uitrijmogelijkheden voor menner en ruiter.
Per 1 oktober beschikbaar!!
Zie mijn profiel voor meer info.

Wauw precies wat ik zoek,lekker offtopic maar zonde van je prachtige huis,jammer dat de ligging voor mij niet geschikt is,maar denk dat je weinig moeite zal hebben met de verkoop/

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 15:46

@Timokyana: Dacht je dat mijn huis snel verkocht zou zijn?
Het staat al vanaf februari te koop en ik heb pas 1 stel kijkers gehad Boos! !!
Het huis is super goed onderhouden en de prijs is het dubbel en dwars waard, zelfs onze makelaar weet niet waarom er uberhaupt niet eens kijkers komen!
Wel jammer, het is zo'n gezellig huis in een mooie bosrijke omgeving!
Ik vind het spijtig weg te moeten, maarja de woon-werk afstand breekt ons op....je kijkt zo gezellig op de paarden vanuit de (pas aangebouwde) serre en ook de open haard is zeer sfeervol. Wil dan helemaal niemand niet eens een kijkje komen nemen?? Tong uitsteken

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:29

Ik denk dat dat met de prijsklasse te maken heeft waar het huis waarschijnlijk in zal zitten.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:47

Ik moest ook even kijken, maar woon al naar m'n zin....
Mooi hoor!
Snap ook niet dat er nog "geen" kijkers zijn geweest. FDe plaats is voor de meeste wel het probleem. De prijs is een giller als je dat met hier vergelijkt, wat een koopje!!!
Sterkte ermee!

On topic!
De lokatie is denk het belangrijkste om zoiets te realiseren. Er moet voeldoende "goed" werk zijn in de omgeving, wat de bouwgrond prijs erg omhoog gooit

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:51

Klinkt als een ideaal idee, maar dat moet je goed uitwerken en voor de mensen die er komen te wonen moeten ze een apart '' contract'' ondertekenen of iets dergelijks, in elk geval dat bijv. naast de woninghypotheek ook een vaste bijdrage is voor de stalling/bak etc. Sowieso omdat dat afbetaald moet worden maar ook voor ev. onderhoudwerkzaamheden. Daarnaast moeten er vaste regels zijn over stalbeleid.

Waar mensen samenzijn moeten regels zijn, dus ook in dit geval. Klinkt wel geweldig Tong uitsteken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 19:55

Toydoll schreef:
Dat idee bestaat al, en word ook al aan gewerkt

Waar komt dat te staan?

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 11:41

jaaa daar ben ik ook benieuwd naar

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 11:48

Mieke van Tergouw wil dit plan samen met haar zus (en vader?) realiseren bij hun ruitersport centrum in Beekbergen, Paardensportcentrum Riant.
Vorige week stond zij met een groot interview in de PK, helaas heb ik deze niet meer.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 14:06

Ik weet zo niet of er wel animo voor is...het gaat vaak met veel geld samen en dat is nou net waar de meeste mensen tegen aanlopen en bijv. naar duitsland vertrekken