Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sommige mensen nemen alles maar mee in een topic om te rellen
(dit geldt niet voor Jol1 hoor) Quellian schreef:Je kúnt natuurlijk alle offtopic zaken erin betrekken
Gelukkig ken jij al deze dieren ook persoonlijk he
Lijkt me niet de bedoeling Slimmerik.
Cayenne schreef:Jij bent de enige die het hier over "familievetes" hebt, terwijl het kant noch wal slaat. Het gaat hier over het belang van het dier, lijkt mij dat je familie daar buiten staat. Helemaal wanneer je geen idee hebt waar je over praat.
slimmerik schreef:En ik ken idd de dieren niet persoonlijk maar ik wist niet dat je dan niet mag reageren.

Quellian schreef:
Maar dit is net zoiets als dat iemand een topic begint over bloempotten en jij begint over je kapper. Dát bedoelde ik te zeggen en dat weet je ook
slimmerik schreef:Cayenne schreef:Jij bent de enige die het hier over "familievetes" hebt, terwijl het kant noch wal slaat. Het gaat hier over het belang van het dier, lijkt mij dat je familie daar buiten staat. Helemaal wanneer je geen idee hebt waar je over praat.
Als zo iets in mijn familie gebeurd haal ik het niet in mijn hoofd om DB te bellen.....zeker niet als ik zelf ook van die dikke beesten heb. En jij bepaalt dat ik niet weet waar ik over praat????
Betekent gewoon dat TS dan niet duidelijk genoeg is toch??

dit gaat wel erg offtopic.