Rare vraag...dierenbescherming bij een veel te dik paard ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jol1

Re: Rare vraag...dierenbescherming bij een veel te dik paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 09:12

Die zwarte Shetlander Paulien op de foto daar ga je toch de dierenbescherming niet voor bellen? Zo ziet misschien wel 80% van de Shetlanders eruit! Als je mijn familie was dan zou ik best wel boos op je zijn. Kijk dat je de eigenaar persoonlijk zegt dat je de pony's te dik vindt, is tot daar aan toe, maar om nu gelijk de dierenbescherming in te schakelen, is wel weer wat overdreven.
En inderdaad je hond is ook veel te dik!!!!!!!

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 09:13

Nog als toevoeging: Dit forum is natuurlijk niet bedoeld om eventuele familievetes uit te vechten!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 09:17

Ik denk niet dat TS dit bedoelde Knipoog Sommige mensen nemen alles maar mee in een topic om te rellen Haha! (dit geldt niet voor Jol1 hoor)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 09:22

Quellian schreef:
Je kúnt natuurlijk alle offtopic zaken erin betrekken Lachen
Gelukkig ken jij al deze dieren ook persoonlijk he Lachen

Lijkt me niet de bedoeling Slimmerik.

Er worden wel vaker andere voorbeelden bij gehaald ter verduidelijking. En zoals de DB al schrijft krijgen de paarden medische zorg en dan is het aan de dierenarts om eventueel melding te maken als een dier in zijn ogen niet goed verzorgd wordt.

En ik ken idd de dieren niet persoonlijk maar ik wist niet dat je dan niet mag reageren. Knipoog

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 09:23

Jij bent de enige die het hier over "familievetes" hebt, terwijl het kant noch wal slaat. Het gaat hier over het belang van het dier, lijkt mij dat je familie daar buiten staat. Helemaal wanneer je geen idee hebt waar je over praat.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 09:25

Cayenne schreef:
Jij bent de enige die het hier over "familievetes" hebt, terwijl het kant noch wal slaat. Het gaat hier over het belang van het dier, lijkt mij dat je familie daar buiten staat. Helemaal wanneer je geen idee hebt waar je over praat.

Als zo iets in mijn familie gebeurd haal ik het niet in mijn hoofd om DB te bellen.....zeker niet als ik zelf ook van die dikke beesten heb. En jij bepaalt dat ik niet weet waar ik over praat????

Betekent gewoon dat TS dan niet duidelijk genoeg is toch??

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 09:27

slimmerik schreef:
En ik ken idd de dieren niet persoonlijk maar ik wist niet dat je dan niet mag reageren. Knipoog

Quote even waar ik heb gezegd dat je hier niet mag reageren, in dat geval neem ik mijn woorden terug Knipoog

Maar dit is net zoiets als dat iemand een topic begint over bloempotten en jij begint over je kapper. Dát bedoelde ik te zeggen en dat weet je ook Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 09:29

Quellian schreef:

Maar dit is net zoiets als dat iemand een topic begint over bloempotten en jij begint over je kapper. Dát bedoelde ik te zeggen en dat weet je ook Lachen

Het ging toch over een brief aan de DIEREN bescherming??? Over dikke DIEREN!!!

Cayenne

Re: Rare vraag...dierenbescherming bij een veel te dik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 09:33

slimmerik schreef:
Cayenne schreef:

Als zo iets in mijn familie gebeurd haal ik het niet in mijn hoofd om DB te bellen.....zeker niet als ik zelf ook van die dikke beesten heb. En jij bepaalt dat ik niet weet waar ik over praat????

Betekent gewoon dat TS dan niet duidelijk genoeg is toch??

Nee, dat betekent dat je je conclusies trekt over iets wat niet jouw zaak is, en het vervolgens uit het verband rukt om te rellen Lachen

Maar goed, er is al weer druk geTeMd zag ik Lachen dit gaat wel erg offtopic.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 10:01

Ik zet een slotje op dit topic. Dit gaat inderdaad erg offtopic.