Stro van het land af halen 8-)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lennie

Re: Stro van het land af halen 8-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 06:22

mmmm, hier ligt het stro ook al weken op zolder, prachtstro, super lekker volgens de paarden. Door omstandigheden moest ik van de 600 kleine pakjes er 300 zelf mee op de zolder doen. T lijf is daar een week door van slag geweest! Wat een verveldend karwijtje. De 1000 pakken hooi hebben de mannen alleen gedaan gelukkig. Want de pakken hooi zijn veeeeel zwaarder.

Wel fijn gevoel dat alles weer binnen is Haha!

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:02

Ik heb mijn hooi en stro op de begane grond liggen, ik moet er niet aan denken dat al die pakjes de zolder op moeten!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 20:10

bij mij ligt het gelukkig ook op de begane grond! en gelukig hebben we ook nog eens ruimte zat waardoor we dus ook niet super hoog of moeten proppen ofzo Clown

Xx_Mitt_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:58

Wij hebben dit jaar geen stro gekregen, het is nu helemaal zwart op het land Nagelbijten / Gniffelen
Nu heeft de boer voorgesteld om stro van vorig jaar te leveren.

Het stro van vorig jaar was prima, maar zou het nog een jaar meekunnen of is dat niet goed voor de paarden?
Wie heeft hier verstand van? Knipoog

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 21:47

Xx_Mitt_xX schreef:

Het stro van vorig jaar was prima, maar zou het nog een jaar meekunnen of is dat niet goed voor de paarden?
Wie heeft hier verstand van? Knipoog

tuurlijk kan dat nog mee! het moet natuurlijk ook wel goed droog bewaard zijn in dat jaar maar als de kwaliteit goed is maakt dat niks uit!
ik voer ook hooi van vorig jaar en daar is echt niks mee aan de hand! gewoon dat stro laten leveren want anders moet je het in d winter misschien duur betalen...

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 21:50

Ik moet toen ook helpen beetje trakker rijden meer niet stro moet nog komen.