kan je echt niet veel van zeggen zo.
wat ik je na het lezen van dit topic nog even wou zeggen, is dat een pony heel oud wordt.
in het begin heb je er heel waarschijnlijk al je geld voor over.
maar het gaat wel inhouden dat je geen leuke kleren kan kopen, of geld hebt om uit te gaan later.
en dat niet alleen eerst, maar dat blijft zo!
mits je later meer geld verdient misschien, maar daar mag je niet vanuit gaan voordat dat zo is.
ik zeg het als waarschuwing, je moet wel een lange adem hebben als je aan een pony begint, denk er daarom goed over na!
is het misschien een idee om als je wel een shet koopt, deze bij mensen bij een paard te weiden, als weidemaatje?
en als de rest van jullie vindt dat ik te weinig ervaring heb, dat is dan pech voor jullie, want jullie weten alleen hoe lang ik rij enzo, maar je kan ook 1 jaar rijden en dan genoeg ervarin g hebben of juist heel lang nodig hebben.. ik zeg heus niet dat ik alles weet, want dat snap ik ook wel.. maar ik weet zelf wel hoe ik we finacieel voorsta en ik denk dat ik het wel aankan.. een vriendje heb ik voorlopig nog niet, en ik houd gewoon van pony's, over 20 jaar nog! no problemo dus!