willen jullie paarden ook altijd zo graag..?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

merrieveulen

Re: willen jullie paarden ook altijd zo graag..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 21:55

nou bij Faram wort het met de dag erger! hij krijgt er echt lol in, vindt het afspuiten steeds fijner en wil alleen nog maar die slang in of op zijn mond, hihi!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 08:31

Nickytje schreef:
Mijn paard drinkt ook uit de waterslang.. Ik moet moeite doen om hem er van weg te krijgen.
Hij is helemaal verzot op water, als ik gereden heb, en ik spuit hem af, dan kan ik hem gewoon los laten staan, want hij heeft toch niets liever. Ook zijn hoofd mag ik afspuiten (beetje opletten met oren en ogen)

Edit: ook als ik hem laat drinken uit een grote emmer water, dan sopt hij tot halverwege zijn hoofd erin! Lachen Op zijn vorige wei zat zijn water in een hele grote gele bak... Hij kon er uren zoet mee zijn.
Stond heel de tijd zijn hoofd erin onder te soppen. Gek paard!

Wel leuk dat hij zo gek is op water... Als ik bij mijn vorige paard kwam aanzetten met m'n spons en een emmer water, dan moest ik haar eerst uit de uiterste hoek van de wei gaan plukken Lachen

Haha, lijkt wel of ik de broer ervan op stal heb. Die doet precies hetzelfde! Happen naar de tuinslang, zijn al meerdere koppelstukken gesneuveld want meneer wil er ook nog wel eens zijn tanden in zetten. Tong uitsteken Emmer water is neus er compleet in en bellen blazen! Haha!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 10:01

WAHAHA!! mijn pony Flicka doet als het erg warm is haar voorbeentje in de waterbak, en dan maait ze er flink doorheen. zo maakt ze haar borst en benen nat, vindt ze heerlijk! ook als ik de bak vul, gaat ze met haar hoofd onder de slang staan, de mafkees!

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:25

Die van mij moet er juist niets van hebben! Zolang de slang uit de buurt van haar hoofd blijft gaat het nog wel maar richting haar hoofd/mond vind ze helemaal niks! Afspuiten is toch al niet favoriet bij haar.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:08

Ik heb maar 1 paard die het doet en die weet je altijd nat te maken. Mijn andere rijpaard vind het helemaal niks en die beledig je er echt mee Haha!

Samouray

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:22

Leuk om te lezen dat paarden toch ook wél van water houden, die van mij namelijk echt niet... Mn Haf vind afspuiten wel lekker (is één van de weinige keren dat hij echt rustig stil staat), maar bij zijn hoofd moet ik echt niet in de buurt komen. Mn NF moet helemaal niks van de slang hebben, met een spons vindt hij het wel OK.
Je krijgt ze beide ook met geen mogelijkheid in het water tijdens een buitenritje. Tja, watervrees... helaas...

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 21:43

Samouray schreef:
Leuk om te lezen dat paarden toch ook wél van water houden, die van mij namelijk echt niet... Mn Haf vind afspuiten wel lekker (is één van de weinige keren dat hij echt rustig stil staat), maar bij zijn hoofd moet ik echt niet in de buurt komen. Mn NF moet helemaal niks van de slang hebben, met een spons vindt hij het wel OK.
Je krijgt ze beide ook met geen mogelijkheid in het water tijdens een buitenritje. Tja, watervrees... helaas...

jammer inderdaad... Faram mag graag een eindje het water inlopen, en dan lekker met zijn lippen erdoor woelen. en als ik er met Flicka inloop, gaat ze tot haar buik en laat zich vallen! toen ze de eerste keer kopje onder ging dacht ik dat ze viel en verzoop, dus ik sjorren aan het halster om haar overeind te krijgen, bleek dat ze gewoon aan het 'rollen' was, de sukkel! Flicka is een echte waterrat. ze is lang ziek geweest, en in die tijd ging ik regelmatig het water in met haar, dan koelde ze af (koorts, en geen tuinslang aanwezig op toenmalige stalling), en oefende haar lichaam een beetje. ze knapte er echt van op!

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:05

Nim doet t wel, die vindt t geweldig!
Ko moet er niets van weten, die vindt t net aan goed als ik m douche
Wyona weet ik eigenlijk niet, nog niet geprobeerd

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 11:00

Jamilla doet het ook wellis Tong uitsteken
Mja die drinkt zelfs uit een pakje drinken met een rietje! Nagelbijten / Gniffelen