Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nickytje schreef:Mijn paard drinkt ook uit de waterslang.. Ik moet moeite doen om hem er van weg te krijgen.
Hij is helemaal verzot op water, als ik gereden heb, en ik spuit hem af, dan kan ik hem gewoon los laten staan, want hij heeft toch niets liever. Ook zijn hoofd mag ik afspuiten (beetje opletten met oren en ogen)
Edit: ook als ik hem laat drinken uit een grote emmer water, dan sopt hij tot halverwege zijn hoofd erin!Op zijn vorige wei zat zijn water in een hele grote gele bak... Hij kon er uren zoet mee zijn.
Stond heel de tijd zijn hoofd erin onder te soppen. Gek paard!
Wel leuk dat hij zo gek is op water... Als ik bij mijn vorige paard kwam aanzetten met m'n spons en een emmer water, dan moest ik haar eerst uit de uiterste hoek van de wei gaan plukken
Emmer water is neus er compleet in en bellen blazen!

Samouray schreef:Leuk om te lezen dat paarden toch ook wél van water houden, die van mij namelijk echt niet... Mn Haf vind afspuiten wel lekker (is één van de weinige keren dat hij echt rustig stil staat), maar bij zijn hoofd moet ik echt niet in de buurt komen. Mn NF moet helemaal niks van de slang hebben, met een spons vindt hij het wel OK.
Je krijgt ze beide ook met geen mogelijkheid in het water tijdens een buitenritje. Tja, watervrees... helaas...