wat is de "perfecte" verzorger voor jullie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 15:54

Een perfecte bijrijder bestaat voor mij niet Haha!
'k Doe het liefst alles zelf, op m'n eigen manier.

De perfecte verzorger bestaat echter wel !
Nou ja, bijna perfect dan Haha!
Mijn paard (en ook mijn vorige paarden en ponies) staan bij m'n oude buurman gestald.
Overdag als ik moet werken houdt hij een oogje in het zeil en gaat zo af en toe eens bij m'n paardje op de koffie.
Als m'n paard buiten staat en er dreigt gevaar of onweer, dan zorgt hij ervoor dat m'n knollie netjes op stal komt te staan.
Ook als ik eens even geen tijd heb om te voeren of op vakantie ben, dan zorgt hij perfect voor m'n paardje.

Alle lof dus, ik ben ook na 20 jaar (!!!!) nog steeds superblij met hem.
En hij met mij (zegt ie Haha! ), we zijn gewoon een goed koppel dat door de jaren heen precies van elkaar weet hoe we het willen hebben.

Enig nadeel is dat hij vaak het idee heeft dat m'n paard toch echt veel honger heeft, soms blijft ie maar voeren Vork Vork
Daar praten we dan over, zo van "kijk eens naar die buik, hij lijkt wel zwanger" en dan komen we daar ook wel weer uit !

Bobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:59

Voor mij bestaat de perfecte verzorgster niet, ik heb wel een bijrijder voor bobo maar die rijdt 1 a 2x per week op haar en ik kan haar altijd bellen als er wat is. Ik ben wat dat betreft, ook heel pietluttig Haha!

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 20:54

Ik heb sinds vandaag ook een verzorgster. Lachen
Tot nu toe ben ik nog heel tevrede Haha!
Nee maar het is een rustige meid met veel verantwoordelijkheid. Ze heeft nog niet zo veel ervaring maar wil wel graag dingen leren.
Zij is niet iemand die niet alleen maar wil rijden, ze weet wat er met Laica 'mankeerd'. Zodra Laica helemaal het vertrouwen terug heeft mag zij er ook zeker op rijden.
Ik hou ervan wanneer de spullen netjes worden opgeruimt er netjes met laica wordt omgegaan.
En dat ze kunnen zien wanneer je paard iets mankeert.