Zelf antiklit maken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Zelf antiklit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 15:51

Ik gebruik altijd cowboy magic detangler, je hebt er maar weinig van nodig, dus in verhouding ben je goedkoper uit.
Verder doe ik er wel eens conditioner in die niet hoeft worden uitgespoeld, het merk weet ik niet meer maar ik kocht em bij de kruidvat, dat werkt ook heel goed Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:21

dat is geen conditioner, maar creme spoeling Knipoog was je er nooit uit. en cowboy magis is echt superspul!

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 08:44

Eens kijken of ik dit kan kopen bij ons! Bedankt!

Merlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 15:45

Wij gebruiken Cowboy Magic en siliconen uit een spuitbus, bevalt allebei heel goed.
Lielle zweert bij Cowb. M. en ik bij de sil.spray. Tja, dochter en moeder zijn het natuurlijk nooit eens Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 15:55

dat nietuitwasspul werkt bij die van mij niet, wordt maar een vettige bende en ze zwaait de staart heel veel in de ronte tegen de vliegen dus komt het spul overal..

bij die van mij heb ik HET wondermiddel gevonden hoor!! voor haar staart altans..
eerst de onderkant wassen (tot de staartwortel) met gewone mensen shampoo, dat goed uitspoelen (ik gebruik koud water dus moet extra goed uitspoelen bij alles) daarna de gehele staart, dus ook de staartwortel (die van mij heeft lichte mate van zomerexeem, als ze kan krabben doet ze het, maar ze zoekt niet elke paal op..) wassen met betadine shampoo, ook zeer goed uitspoelen (wordt de staart tevens heel zacht van!!)
als dat alles nog nat is antiklit erop spuiten, en dan wachten tot het droog is en dan uitborstelen!, heb je er minstens een week lang geen omkijken meer aan!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 05:50

Je moet over anti klit niet moeilijk te doen hoor je doet gewoon een beetje cremespoeling in een plante spuit dat verdun je dat werkt heel goewd bij mijn paardjes

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 20:09

Hm ik hou het maar gewoon bij Equistar, al die middeltjes. Je weet maar nooit of het goed is Nagelbijten / Gniffelen