Verzorgster laten mee betalen voor pony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:03

Ik vind wel dat er betaald mag worden. jij bewijst die verzorgen namelijk OOK een dienst, net zo goed als zij jou. Ze kan er voor kiezen om op de manege te gaan rijden, dat kost ook geld, alleen kan ze dan minder vaak rijden en is ze overgeleverd aan wat voor paarden ze krijgt, en instructeur. Maar ze kan er ook voor kiezen om op een ander paard te rijden waar ze nog veel op kan rijden; de jouwe. Ze kan dan voor hetzelfde geld als voor de manege veel vaker rijden en ook beter leren rijden. het komt van 2 kanten he.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 20:17

Ik ben het ook wel met de meeste mensen hier eens. Jij bent vraagt de ander om een ginst, dus waarom zou die gene er danvoor moeten betalen? Kijk als jij tijd zat zou hebben en iemand vraagt of hij/zij jouw paard zou mogen rijden is het een ander verhaal. Maar goed, wel vind ik dat die gene best eens een keer, iets wat vervangen moet worden of nieuw gekocht moet worden, dat zou kunnen doen. Maar in principe zou je er geen maand bedrag voor moeten vragen. Ik vind het trouwens geen reden dat ze niet kan rijden en daarom niet zou hoeven betalen, want gaat het dan alleen om het rijden?
Ik heb ook verschillende paarden voor mensen gereden als ze zelf weinig tijd voor hebben. Of zoals nu, rijd ik voor iemand een paardje die er zelf mee ment maar haar ook onder het zadel wil hebben (maar hij rijd zelf niet). Ik betaal hier niet voor, en voor die andere paardjes ook niet (bij een kreeg ik er zelfs af en toe geld voor). Wel koop ik af en toe een nieuwe zweep oid als die kapot gaat (of een nieuw dekje als dat nodig is ofzo). Ik ben dan ook wel de enige die haar rijd, maar goed.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:15

Richtje schreef:
Ik vind het trouwens geen reden dat ze niet kan rijden en daarom niet zou hoeven betalen, want gaat het dan alleen om het rijden?

Nou , ik denk dat niemand zo gek is om geld te gaan betalen ,
om andermans paardje te mogen VERZORGEN , dat zou toch al te gek zijn Frusty .
Maar je zegt het zelf al in je stukje dat je dat ook vindt.

Dat je betaald om een paard te mogen rijden , okee , want paardrijden kost geld , maar als je de eigenaar de verzorging uit handen neemt .... enz.

Als ik plezier heb in m'n baan ga ik ook niet m'n baas betalen om te mogen komen werken Knipoog

Ik DOE al iets voor hem , geef hem al iets , dan ga ik niet iets geven om iets te mogen geven *LOL* Knipoog

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 09:38

het is jou paard en dus zal je denk ik toch zelf moeten betalen.
hun helpen je met de verzorging maar ik vind dat je er geen geld voor kun t vragen.

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:54

Ik heb voor Jamey ook een verzorgster.Ik betaal alles,dat lijkt me logisch.
Alleen vind ik het ook logisch als ze bijvoorbeeld af en toe wat dubbeltjes in het potje stopt om Jamey's beentjes af te spuiten.Toch?Ze mag overigens alles met Jamey,op maandag & dinsdag: rijden,longeren,wedstrijden,naar buiten,alles...als er maar gemest en gepoetst word!