Slootwater?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

missnynke

Re: Slootwater?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:43

Leandra15 schreef:
Nou ja.. dan maar lekker verwend Tong uitsteken

Zal ik je is wat zeggen..
Het paard van me zus die lust geen eens bruinbrood meer..
wil alleen nog maar witbrood.. als dat niet verwend is Tong uitsteken

paarden mogen toch geen witbrood?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:47

Paarden mogen wel wit brood, alleen moet je het dan wel eerst drogen... zodat het hard word en niet zo snel een kleffe bal kan vormen zodat de darmen verstopt raken.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:15

Mijn shet drinkt altijd uit de sloot, als hij mag kiezen in het weiland tussen slootwater en kraanwater laat hij zelfs de bak met kraanwater staan Gestoord

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:06

mijn pony drinkt slootwater en hij doet het er prima op als hij op stal staat drinkt hij leidingwater en daar doet hij het ook prima op

summer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 15:27

Summer en Gipsy krijgen als ze buiten staan ook altijd slootwater. Dit vinden ze lekkerder als op stal. Hoe weet je dat zou je zeggen. Nou als ze in de winter in de bak staan, dan heb ik daar altijd een speciekuip met slootwater staan. Zodra ze buiten komen gaan ze eerst heerlijk drinken van het slootwater. ook vinden ze regenwater heerlijk. We hebben een regenton staan en daar drinken ze ook graag uit.

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:00

In het voorjaar staan mijn paardjes de nachten alleen binnen en mijn paard drinkt dan niet meer uit haar waterbak in stal, nee het 1e wat zo doet als ze in de wei komt 's ochtends, is dat (blijkbaar) heerlijke slootwater drinken!
Bij ons zwemmen er voorn -tjes is en ook wel grotere visjes, ook stroomt het lekker. Dus lijkt mij wel in orde. Wat ik ook regelmatig doe is eraan ruiken. En bij ons ruikt het altijd naar niks! Tong uitsteken

Marikootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:02

Als de paarden in de wei staan, is drinken het eerste wat ze doen (slootwater)