Erfafscheiding wei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Isapaardje

Re: Erfafscheiding wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 10:01

Ja wat die planten betreft is natuurlijk waar en daarom ben ik ook blij met de laurier. Zeker nu ik weet dat er binnen onze gemeente geen regels zijn. Je mag je conifeer best op 20 cm van de erfgrens zetten. Als ik problemen heb dat ik niet wil knippen aan mijn zijde, mag ik ook weer een schutting zetten die zo ongeveer op 5 cm van de erfgrens staat.

Het enige wat niet mag is iets in of aan het hekwerk dat exact op de scheiding staat plaatsen, zonder overleg of akkoord bevinden van de buren. Maar alles wat net van het hekwerk afstaat is dus volledig geoorloofd.

Hmmm als je het elkaar moeilijk wilt maken, kun je een behoorlijke rotzooi veroorzaken rondom een nu nog altijd prachtig en strak geplaatst herashekwerk.

voorlopig laten we het maar zo. De klimop is er weer uit, en ons konijnenhok met golfplaten is weg.

Hoe de op 20 cm afstand staande coniferen zich houden zien we dan wel weer. Ze zouden ze blijven knippen hebben ze beloofd.